drunny schreef:Hallo, allemaal.
mijn paardje komt een paar weken geleden bij de dierenarts vandaan na enige dagen daar gestaan te hebben .
blijkt hij plotseling headshakingsyndrome te hebben. nooit eerder last gehad ik heb hem al vanaf veulen.
za enig onderzoek lijkt het nu door licht te komen... midden in de winter??? wie heeft er al goede ervaringen met b.v. laarakker of medicatie?
hij is te rijden maar heeft er wel erg veel last van wil steeds stoppen of probeert in gallop met zijn been zijn nues te raken! heeeeel frustrerend !
hij niest niet of snotterd ook niet gewoon heel veel prikkeling in zijn neus! ik denk dat stress de trigger is geweest hij is namelijk geopereerd en daarna kreeg hij na 6 weken ook nog oedeem dus al met al in een half jaar tijd 3x bij de dierenarts gestaan voor 3 of meer dagen.
hopelijk is het tijdelijk maar ik zoek wel verlichting voor hem. hij staat nu al op vlas maar hij doet het ook als hij buiten staat los in de bak of tijdens het poetsen ..in zijn lijf is hij supper dus geen lischamelijke klachten lijkt het.
wie heeft er een tip!!!!!!
ik zou de kant van homeopathie proberen, dat heeft mijn paard super geholpen!