Hoefsmid is geweest en toen ze klaar was, was zo ze blij, rennen, bokken, springen, drafjes, galopje, oortjes erop, blij, blij, blij.. Friesje deed lustig mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jannepauli schreef:Oh.. wat had ik vandaag graag mn Pauli willen filmen!
Hoefsmid is geweest en toen ze klaar was, was zo ze blij, rennen, bokken, springen, drafjes, galopje, oortjes erop, blij, blij, blij.. Friesje deed lustig meeen dan te bedenken dat ik nog maar 4 weken geleden het doek voor haar wilde laten vallen.
Jannepauli schreef:Oh.. wat had ik vandaag graag mn Pauli willen filmen!
Hoefsmid is geweest en toen ze klaar was, was zo ze blij, rennen, bokken, springen, drafjes, galopje, oortjes erop, blij, blij, blij.. Friesje deed lustig meeen dan te bedenken dat ik nog maar 4 weken geleden het doek voor haar wilde laten vallen.
ukkiepuk schreef:@jellee ik leg ze op de kop in de pillensnijder. De dikke rand dus naar beneden, dan krijg ik ze bijna altijd met twee gelijke helften.
Jelleee schreef:ukkiepuk schreef:@jellee ik leg ze op de kop in de pillensnijder. De dikke rand dus naar beneden, dan krijg ik ze bijna altijd met twee gelijke helften.
Jij gebruikt echt een pillensnijder? Misschien moet ik daar ook eens naar opzoek, waar koop ik dat?
Ik breek meestal voor een week en doe het in een pillendoosje en dan mee naar stal.
Jannepauli schreef:Nee, dat komt niet van de Cushing of Prascend.
Veel paarden hebben die aanslag, is niks om je zorgen over te maken. Anders een tandenborstel ( afwasborsteltje ?) en Prodent kopen.