Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
antine schreef:liekensancho: heb verschillende dekens, een van equitheme en een van eppeljack..en ze blijven redelijk heel hoor. Ik doe gemiddeld twee a drie jaar met een deken..Ik had een yvanhoe hoofdkap maar die sloopte hij eraf. Nu weet ik waarom; hij houd niet van iets over zijn oren..nu gewoon goedkoopste vliegenmasker op zn koppie..gaat wel ELKE dag aloe creme van action met derfen op zn hoofd anders heeft hij hem binnen een week kaal (zes weken geleden lag hij daar al helemaal open..is nu weer wat hersteld)
Wat ik wel wil vertellen is dat ik ondanks de hoeveelheid extra tijd & kosten en zorgen met mijn Bolle hij soms dingen doet die echt ALLE zorgen, echt ALLE zorgen weer even doen vergeten..zoals vandaag toen mijn dochter van 8, op deze 600 kilo trekpaard galoppeerde door de bak en hij geen stap verkeerd zette.
antine schreef:liekenschanco:ja, die kleine geluksmomentjes..daar doen we het voor...ik hoop dat de Derfen verlichting geeft, het is het proberen waard! Bij Bolle helpt het beter genezen; niet om de jeuk weg te halen. (hij maakt zijn deken niet stuk hoor, die blijft heel maar toch schuurt hij hele plekken weg?!)
Malenka: bij Nilay hielp de Derfen niet? Wat smeer je nu tegen de jeuk?
cyclo86 schreef:moet ik in het begin zoals op de verpakking van derfen staat om 2 dagen smeren of gelijk om de 3? pony ziet er niet uit maar jeuk lijkt minderhebben jullie een ide hoeveel jullie gebruiken per smeerbeurt (manen en staart) heb zo het idee dat ik er beetje te veel op heb gesmeerd hehe