Serieuze nood-hulpkreet voor redden paard

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Serieuze nood-hulpkreet voor redden paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 09:19

Prachtige foto's Ja. Gewoon dat lipje dat naar eten zoekt, echt heerlijk dat het weer ietsje beter gaat. Maar allemachtig wat ziet die mond eruit Ach gut.

Je kan me altijd pmen, ik zal ook zodra het kan geld storten voor Canjer!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 09:43

Zo, op die foto's kan je het goed zien zeg!!
Je bent er maar druk mee, denk je ook een beetje aan jezelf?
Anders kan je Canjer niet helpen..

Succes!! Ach gut

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 09:43

wahaha wat een kliedersnoet ! ROFL
maar ik vind het helemaal super dat hij zelf heeft gegeten. Ja Hoop dat de echo een positief resultaat geeft, het zo erg zijn als je nu alsnog de beslissing zou moeten nemen om hem een spuitje te laten geven.

NicoleKelos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 09:48

Vanaf het begin zit ik al stilletjes mee te lezen. Ik heb diepe bewondering voor je inzet en doorzettingsvermogen. Ik duim met de rest mee en hoop dat Canjer goed en gezond uit deze strijd komt. Ik wens je heel veel succes!

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 09:53

wat een goede updates, jullie zijn 2 vechters, geweldig hoor OK dan! OK dan! Afgod

Ibalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 10:15

Nou ja zeg, wat een vies ongemanierd paard, Kun je hem niet wat manieren bijbrengen Whoosh! Nagelbijten / Gniffelen
Fijn dat je al zo'n grote sprong naar voren hebt gemaakt met hem.

Ik moet wel zeggen dat ik de foto's van zijn hoofd wel mee vind vallen. Dat zal ook komen omdat het misschien niet goed op foto vast te leggen is.

O ja, niet zoveel posten want ik moet steeds zoveel bijlezen Vork

Nadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 10:23

Echt fijn dat het weer beter gaat, elke keer weer een stukje beter. Hij komt er wel!

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 10:23

Onze Fries heeft ooit een gebitsprobleempje gehad en is toen gaan soppen met haar voer. Nadat het probleem verholpen is, is ze altijd blijven soppen. Dus...ons gezonde paard ziet er na het eten net zo uit als Canjer, omdat ze zelf pap maakt van haar eten.
Daarna pakt ze een plukje hooi en daarmee veegt ze de hele voerbak schoon, om vervolgens de voerbak helemaal nog schoon te likken en dan wast ze zelf haar neus in de waterbak....
Ik moest bij het zien van de foto's wel aan ons paard denken...hahahaha...

Maar super dat hij zelf gaat eten!

Heb je de dierenarts nog gevraagd naar die groene algenwatten?

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 10:27

Wat een gewldige foto's!!! Ondanks de ernst van de situatie zijn het foto's om van te genieten, Canjer die zelf eet.......

Super _eenmalig_ !!! Mijn diep respect!

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 10:31

Ik lees hier ook stillekes mee, en ben zooo blij dat het er allemaal al beter uit gaat zien!! Canjer is zijn naam eer aan aan het doen, en ik hoop dat het zo in stijgende lijn door blijft gaan!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 10:39

Super!!!!!! Wat een fijn nieuws! Canjer heeft geluk! Iemand die zijn vechtlust herkent en met m meevecht om er bovenop te komen! Helemaal top eenmalig! Ja

zandvangers

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 10:58

h
Laatst bijgewerkt door zandvangers op 07-02-22 22:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 10:58

Ik denk dat ze bedoeld verwisseling van eigenaar.

Candorlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 11:01

Geweldig die foto's! Ik blijf jullie volgen! Mijn complimenten voor je super goede inzet! OK dan!

sarah_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 11:02

wat een heerlijke kliederkont Vork
Heel goed nieuws dat ie lekker zelf probeerd te eten
Laatst bijgewerkt door sarah_m op 13-07-08 11:11, in het totaal 1 keer bewerkt

zandvangers

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 11:05

Lizz schreef:
Ik denk dat ze bedoeld verwisseling van eigenaar.

o
Laatst bijgewerkt door zandvangers op 07-02-22 22:59, in het totaal 1 keer bewerkt

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 11:07

polly2, best slim van die paarden dat ze dat zelf bedenken, die van mij sopt soms ook met haar voer, meestal niet maar een enkele keer, is al een tandarts bijgeweest, ze doet het gewoon omdat ze het lekker vind.

ons oude paard sopt zijn kuil soms als het wat stoffiger is als normaal, gewoon hopakee in de waterbak ermee.

super dat er weer vooruitgang is!

_eenmalig_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-08 11:21

Hoi,

Nou, ik schrok pas vanmorgen om 10.43 wakker. Dat is raar wakker worden dan! Eerst snel alle paarden eten gegeven.
Canjer moet ik bijblijven met eten dus even snel jullie vragen beantwoorden.

-bloedwormen: daar heeft hij en halve dossering voor gehad daar we bang waren dat hij een hele niet zo overleven, moet eers verder aansterken.

- Sorry, je had het wel goed begrepen. Dit is inderdaad de 2e keer dat hij voor de dood wordt weggehaald.

-Watten, DA wou eerst kijken hoe het lichaam zich nu verder hersteld na de antibiotica kuur. En nu zijn we met leem bezig, maar vond het wel een goed iets om in ons achterhoofd te houden, dus kan zijn dat ik je alsnog pb.

-er is nog geen bloedafgetapt. Onze prioriteit lag als eerste bij aansterken en mesten.

- net lag er weer beetje mest, dus dat gaat goed. Al stinkt het walgelijk de mest.

*ga nu eerst Canjer eten geven*

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 11:24

_eenmalig_ schreef:
Hoi,

Nou, ik schrok pas vanmorgen om 10.43 wakker. Dat is raar wakker worden dan! Eerst snel alle paarden eten gegeven.
Canjer moet ik bijblijven met eten dus even snel jullie vragen beantwoorden.

-bloedwormen: daar heeft hij en halve dossering voor gehad daar we bang waren dat hij een hele niet zo overleven, moet eers verder aansterken.

- Sorry, je had het wel goed begrepen. Dit is inderdaad de 2e keer dat hij voor de dood wordt weggehaald.

-Watten, DA wou eerst kijken hoe het lichaam zich nu verder hersteld na de antibiotica kuur. En nu zijn we met leem bezig, maar vond het wel een goed iets om in ons achterhoofd te houden, dus kan zijn dat ik je alsnog pb.

-er is nog geen bloedafgetapt. Onze prioriteit lag als eerste bij aansterken en mesten.

- net lag er weer beetje mest, dus dat gaat goed. Al stinkt het walgelijk de mest.

*ga nu eerst Canjer eten geven*

Zo hele topic doorgelezen...

Nou je bent zelf dan ook weer een beetje bij krachten ! Ik zeg heel eerlijk: mijn man zou ej voor gek verklaren als ik hem dit verhaal zou vertellen. maar echt super dat ie nu al vooruit gaat. En slim is ie dus ook, dat ie al weet wat er gaat gebeuren. Dat dit zijn 2e redding is (in zo'n korte tijd, hij is 1 toch?) geeft misschien een verklaring voor zijn geestdrift, zijn wil te overleven, omdat ie dat al eerder gedaan heeft. Heel veel succes en ik hoop dat die echo's goed uitpakken!

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 11:26

zou je wat meer kunnen vertellen over dat hij de tweede keer voor de dood word weggehaalt?
Dit is geen lust voor sensatie ,alleen interesse.
Je hebt het er maar druk mee!neem je ook een beetje je rust?
zover dat mogelijk is....je hebt tenminste nu al eer van je werk!!
(als je wilt natuurlijk....mag ook per pb...)

zandvangers

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 11:29

o

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 11:39

wat een heerlijke foto's om te zien wel een lekkere kliederboel maar t ziet er zo super iut dat hij al zelf wil eten..

en idd wat zandvangers ook al zegt dat idd de mest zo stinkt omdat t waarschijnlijk lang heeft vastgezeten in ze darmen...omdat hij natuurlijk geen/bijna niet voedsel binnen heeft gekregen..

maar behandel je hem nu dan ook met poep verdunners om de boel op gang te krijgen??
en poept hij al hele ballen of een natte plak..Haha! ben blij dat het beetje bij beetje beter met hem gaat...

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 11:39

Goeiemorgen Lachen Goed zo, even goede nachtrust gehad, des de fitter wordt je weer Lachen

Heb de foto's bekeken, hihi, wat schattig he, zo eet die van mij ok Tong uitsteken

HEb overigens even die wondjes op zn mond bekeken, het lijken wel blaren.
Het klinkt erg vreemd, maar ik zal morgen mijn DA voor je bellen..mn kat had nl exact hetzelfde zoals het eruit ziet en zal mijn DA vragen hoe het heette..de gaten vielen in zijn mondje en op zn lippen, echt naar. Hij kon daardoor niet meer eten en een gigastank uit zn smoeltje. Naar wat ik onthouden heb was het een virus, door een verlaagde weerstand, doordat hij vreselijk ziek was van wat anders (vergiftigde zichzelf continue, leek op een autoimmuumsysteem).
Afijn, ik zal morgen even bellen en wie weet kun je het eens voorleggen aan je VA?

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 11:56

ben een stille meelezer en heb veel respect voor je. Vraagje waarom witte leem en geen groene wat maakt dat verschil?

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 11:57

Hier nog een stille meelezer.

Petje af voor wat je doet!
Top!