WendyBZ schreef:@tancreda als ze de flexineb niet accepteert, kan je dan misschien iets met zouttherapie? https://equizouttherapie.nl/
Dit heb ik wel eens overwogen maar nooit van gekomen. Mobiele zoutstal dan. Ze heeft ooit ruim 2 weken elke dag in de zoutstal op Utrecht gestaan zonder echt denderend resultaat. Utrecht zei: we weten t niet meer. Sindsdien is het aardig stabiel. Nu ze met pensioen staat wordt het misschien wat moeilijker omdat er geen slijm meer met beweging los komt kan ik me zo voorstellen. Flexineb heb ik ook echt veel tijd in geïnvesteerd. Vorig jaar weer een poging gedaan (heb hem sinds 2018 geloof ik nu). Maar ze wordt link en kapschuw, elke keer een gevecht, dat was het me niet meer waard. Misschien dat het ooit idd het einde gaat betekenen.... ik hoop het niet...
De zoutstal geeft veel prikkels waar ze van flipt (die gevoelige slijmvliezen), ze zitten te ver weg, en de vraag met bovenstaande ervaring of het überhaupt gaat helpen... dus ik heb het nooit gedurfd...
@sachertorte wat moeilijk dat er eigenlijk niets is om hem te helpen, behalve rekken.... moeilijk en naar
Maar ach, beter te voorzichtig en scherp dan te laat zijn..