IwanLuver schreef:pleiada schreef:De Ionic fleece
Waar kun je die fleece liner kopen dan?
Een goedkope fleece kanje ook wel in Drachten kopen op een tentenkampdag
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jotoma schreef:Gezien de negatieve praktijken die naar boven kwamen rondom Horze, wilde ik er eigenlijk niet meer bestellen. Maar dat doe ik dan vanaf nu, want heb er net 4 BOT producten besteld omdat ik er 25% korting op kon krijgen
Twee dressuurdekjes en twee coltruien
belle_boef schreef:Ik werd vandaag de stal uitgetrapt toen ik na er afdoen van de fedimax zijn normale outdoordeken weer op deed. Hij wilde hem duidelijk niet op hebben. Ga nog even dubben wat ik daar mee moet. Hij heeft duidelijk een voorkeur maar heb niet het idee dat de outdoordeken slecht ligt al zegt hij dus van wel.
xyzutu2 schreef:belle_boef schreef:Ik werd vandaag de stal uitgetrapt toen ik na er afdoen van de fedimax zijn normale outdoordeken weer op deed. Hij wilde hem duidelijk niet op hebben. Ga nog even dubben wat ik daar mee moet. Hij heeft duidelijk een voorkeur maar heb niet het idee dat de outdoordeken slecht ligt al zegt hij dus van wel.
Welke Fedimax deken heb je? Kun je die ook als outdoor gebruiken? Anders misschien kijken of je Fedimax voering (onderlappen?) in de deken kunt naaien. Leuk als je paard zo duidelijk aangeeft wat hij wel/niet wil, maar soms maakt dat het alleen maar lastiger...
![]()
.