Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BigBen schreef:Jouw DA heeft gelijk als ze het over de gevallen heeft waar na verloop van tijd een soort chronisch ziektebeeld ontstaat.
Daar heeft regulier voorlopig inderdaad geen antwoord op, maar alternatief al evenmin.
Alleen, die gevallen zijn zeldzaam, en doorgaans kan Lyme probleemloos worden behandeld.
BigBen schreef:Alleen, die gevallen zijn zeldzaam, en doorgaans kan Lyme probleemloos worden behandeld.
singasong schreef:Moonfish, heb jij ervaring met die orgaanconcentraten?
Leetje, weet jij of er homeopatisch een middel is wat de Thymus kan reactiveren?
singasong schreef:Leetje, bedankt! Ik had die Thymus Vulgaris ook al voorbij zien komen in mijn zoektocht.
Maak je die oertinctuur zelf?
Helpt dit ook bij 'hoogfrequente stoorvelden' of alleen fysiek?
Wat weet jij over het middel Causticum H. Dit schijnt hier ook voor gegeven te worden in combi met een drainage.
singasong schreef:Kun je uitleggen waarom geen Causticum H? Hahneman heeft dit middel speciaal ontwikkeld voor dit soort problemen.
Leetje schreef:Wat is naar jou idee "dit soort problemen"?
..........
Citaat:In dit geval een hoogfrequent stoorveld wat een breuk over de thymus legt waardoor er geen communicatie is tussen lichaam en ziel.
Het onstaan is door invloed van buiten af bijv.; verkeerd ingestelde therapie, amuletten, nosoden en medicijnen met een hoge trilling.
geerke schreef:dit alles gaat mijn pet te boven...
singasong schreef:Heb overleg met de Hahneman gehad en het is inderdaad een prima middel om dit hiervoor in te zetten. Heb 2 potenties besteld. Morgen zal het wel binnen zijn dus dan kan ik het uittesten.
Leetje, ik ga me eens verder inlezen over die oertincturen. Lijkt me erg interessant!