'knorrend' veulen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

norton84

Re: 'knorrend' veulen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 21:24

diepe respect hoe je alles gedaan hebt.
we duimen voor jouw en je paardjes.

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 21:46

Ook mijn stem krijgt ze. :j

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 22:04

Fay krijgt mijn enige stem :j

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 22:50

Baasje van Fay krijgt mijn stem *\o/*

En Faytje natuurlijk ook die half bokt een poepert laat ruiken door zich er gewoon doorheen te slaan :j.

_Nynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 00:12

Fay heeft ook mijn stem! Zekerweten wel! :)

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 00:17

Mijn stem heeft ze ook!

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 00:41

Ooh ik ben stiekem ook een beetje verliefd op Cassis, wat een prachtig beestje is dat zeg. Hopelijk komt het met hem helemaal goed, ik duim voor jullie!

En leuk dat je Fay hebt opgegeven! Zo super goed dat je zoveel voor haar hebt gedaan *\o/* *\o/* *\o/*

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 01:47

Ik doe deze ronde ook maar 1 stem, op Fay natuurlijk maar de stem is ook voor jou TS ;)

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 05:28

Ik stem niet op fay
Want volgens mij heerst er een soort vloek op de titel bokt veulen van het jaar. -O-
De titel heeft een aantal veulens geen geluk gebracht.

Van mij alleen naar goede vibes voor fay +:)+

gerban

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 07:05

Daar heb je gelijk in janouk maar ik denk dan 'heeft die kleine kanjer (en haar super baasje) haar portie ellende al niet gehad?'
Op naar de overwinning, kan alleen maar beter gaan vanaf nu!

_Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 10:02

Ik vind Fay er een stuk beter uit zien! Leuk dat je d'r hebt opgegeven. Als er gestemd kan worden ga ik zeker op haar stemmen.

Kamide

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 10:06

Ik doe nooit mee aan dat soort verkiezingen maar voor Fay ga ik een uitzondering maken, dat dametje heeft een echte vechtersmentaliteit! Wauw!

MarjaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 10:11

Zag net pas het filmpje.... helemaal ontroerd en blij. Het geluksgevoel van Fay spat er van af. Top!!!

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 11:06

Fay krijgt ook mijn stem.
Ben zo blij voor jullie

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 23:11

Fay gaat ook zekerweten mijn stem krijgen! ik heb nog nooit gestemd op dat soort dingen, maar voor Fay maak ik een uitzondering! :D :j

_Inge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-13 23:23

Zo lief van jullie allemaal :o
Faytje is een echt vechtertje, nu nog een lelijk maar schattig eendje, maar ik denk echt dat ze een erg mooi meisje wordt als ze zo door blijft groeien. <3

Ze eet nog steeds als een bootwerker en wordt steeds wat vrolijker, Faytje kan wel erg slecht tegen drukte dus we doen alles zo rustig mogelijk bij haar, denk dat ze dit vooral nog wat heeft overgehouden van haar benauwde voorgeschiedenis , drukte kon ze niet aan.
Laat ze eerst maar lekker bijkomen nu , we zien in ieder geval al veel vaker de oortjes naar voren en we worden al begroet met een schattig hinnikje :+:

En donderdag hebben we een afspraak bij de Visdonk en dus ook bij Rob van Nassau , we zijn erg benieuwd.
Cassis is nog steeds zo vrolijk, gewoon zelfs pijnlijk vrolijk voor ons om te zien, wat een plezier dat die alleen al heeft in het leven zo.
We zetten hem nog even niet op een stukje buiten, enkel aan de hand even buiten en verder op stal, dit raadde de Visdonk ons ook aan, hij heeft erg snel de neiging gekke sprongen te doen zo gauw die los is.
Eerst donderdag naar Rob, we zouden ons echt voor het hoofd slaan als de zool geperforeerd wordt doordat wij hem buiten hebben gezet.
Hij loopt momenteel ook iets slechter terug, of het is door die gekke 1 minuut van hem van een paar dagen terug of de zool is erg dicht bij het hoefbeen...

Echt even duimen tot en voor donderdag dus.
Laatst bijgewerkt door _Inge op 28-10-13 23:40, in het totaal 1 keer bewerkt

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 23:28

Kan je dat hinnikje hier ook plaatsen?? :D Worden we vast blij van!
Ach die grote reus..... <3

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 23:35

Mooi dat het steeds beter gaat met Fay! Geweldig om te horen. Wat een doorzetter <3 Heb echt heel erg respect voor jou! Ook dat je Cassis heb overgenomen.. Super!

Heel veel succes met Cassis donderdag. Het gaat vast helemaal goedkomen :) Hij heeft er zelf in iedergeval vertrouwen in haha!

norton84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 15:11

ik woon in buurt van visdonk en weet zeker dat je daar op goede plek bent voor cassis.

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 15:22

Mijn stem gaat ook naar Fay en jou! Klein vechtertje <3 Ik kijk nu al uit naar topics van grote Fay!

En met Cassis komt het vast en zeker ook helemaal goed! Prachtig paard vind ik dat :D Zal vast komen door mijn liefde voor schimmels :o

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 22:05

janouk schreef:
Ik stem niet op fay
Want volgens mij heerst er een soort vloek op de titel bokt veulen van het jaar. -O-

Precies hierom stem ik dit jaar ook niet meer, dit heb ik ook al eerder vermeld op bokt..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 22:11

Balou_k schreef:
janouk schreef:
Ik stem niet op fay

Precies hierom stem ik dit jaar ook niet meer, dit heb ik ook al eerder vermeld op bokt..

Je kan het ook zo zien, dit aankomend veulen van het jaar heeft ook al veel pech gehad. Alleen bij dit veulen is de volgorde omgekeerd. Eerst pech en dan veulen van het jaar. :j

VrouwkjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 00:36

Wat ben ik blij dat ik dit allemaal achteraf lees zeg. Had niet kunnen wachten op de updates! En wat een dappere TS zo'n ziek beestje toch maar nemen. Respect hoor! Kan ook niet anders met Fays koppie wat een schatje! En Cassis is ook al zo'n knapperd!

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 00:47

Tsja, dat fotootje van Cassis was echt niet zo mooi, maar heb ze ook nog wel slechter gezien. Ga dus weer hard duimen, dit keer voor donderdag. :(:)

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 01:08

Ik was gestopt met lezen in dit topic op pagina 7, toen je net de slechte prognose van de kliniek had gekregen. Struisvogel die ik ben, heb ik mijn "stipje" weggehaald. Verdriet en dierenleed kunnen me ontzettend aangrijpen in sommige gevallen en vanaf het eerste knor-filmpje had Fay me enorm geraakt.

Per toeval kom ik nu je topic weer tegen en ik was toch nieuwsgierig hoe het kon dat je al zoooo veel paginas verder was? Begin met lezen op de laatste pagina en lees de reacties dat Fay moet worden genomineerd voor Bokt veulen 2013 en ik denk: ojee.....

Vervolgens lees ik dit: "En Faytje natuurlijk ook die half bokt een poepert laat ruiken door zich er gewoon doorheen te slaan". Waaaaaaaat???!!!

Inmiddels heb ik alle pagina's teruggelezen. Wat hebben jullie een ongelooflijk gevecht geleverd en wat ontroerend om die kleine dan zo heerlijk door de wei te zien huppelen op het laatste filmpje!
Chapeau voor jou en je gezin. Dat Fay nu bij jullie is, is een match made in heaven. Dat kan niet anders. Hopelijk ben je ook voor die knappe Cassis zijn reddende engel.

Je hebt een nieuwe fan. Mijn stipje gaat weer aan _/-\o_