Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ikenindi schreef:waar basseer je op dat b12 onaantrekkelijk is voor knutjes? t kan zoveel anders zijn dat jij TOEVALLIG niet wordt gestoken?
en teveel vit. b12 is ook niet goed voor een paard.
carina schreef:Nickeltje schreef:Kom nu met nauwkeurig meten op 160 dat komt overeen met 5.3 als ik het goed gezien heb...
Vind ik eigenlijk nog steeds klein klinken...
Ervaringen??
Welke maat heeft ze normaal? 140 heb ik ergens gelezen? Is dat boven of ondermaat?
Sonja_vR schreef:de pagony, vantaggio en de equitheme zouden niet mijn eerste keus zijn
Nickeltje schreef:Ruglengte van de normale deken is 140.
Als ik van schouder tot midden staart meer zoals op de site voor de dekens maat wordt aangeraden kom ik op 160 en zou ik die 5'3 moeten hebben...
Ik denk dat ik hem maar gewoon bestel met het risico dat ik hem terug moet sturen voor een andere maat...
ankem schreef:Ik heb inmiddels samen op de kar gezeten met de DA en even overlegd.
We gaan als proef wat proberen. Ik spuit zelf momenteel met vitamine B12 en ben totaal niet aantrekkelijk voor vliegen. Normaal zit ik vrij snel onder de bulten, nou nu vliegen ze me straal voorbij. Dat is natuurlijk een mooie bijkomstigheid.
Nu heb ik haar voorgesteld of het niet wat was om ook mijn paard B12 te geven, zodat ze minder interessant wordt voor vliegen. Ze gaat nu even uitzoeken welk supplement ik het beste kan gebruiken en we gaan het proberen.
Wie weet bied het wat ondersteuning.
ellepel schreef:sodeletuut:
de buik is bij die van jou het probleem he,is jouw dier kort of lang gebouwd?
scheelt namelijk wel werk merk deken je hebt de een heeft een bredere buikflap dan de ander.
wat bij het paard goed zit,kan bij een ander paard niet passen vanwege de bouw
ik vind die van de boett al smaller dan die van de pagony,maar qua kwaliteit zou ik echt voor de boett gaan.
appie rent er,mee en rolt ermee en tot nu toe blijft hij perfect zitten terwijl de pagony veel sneller ging scheef hangen
ellepel schreef:https://bedrijfsnet.pve.agro.nl/pls/pbs ... ORTAGE.PDF
er staat mij iets bij van 300 meter boven de zeespiegel dat de risico's dan kleiner zijn toch?