Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Silver_Fox schreef:Bevalt primaBietenpulp/zemelen/zeewier/lijnzaad beviel ook, maar dat was toch een beetje een gedoe en dat wilde ik liever niet vragen aan de verzorger als ik weg moet voor mijn werk of op vakantie ben (om het te laten weken etc.).
Ik heb ook de indruk dat ze het net wat beter doet op Vitalbix. Of het een verminderde invloed heeft op eczeem weet ik niet, Ik ben in september begonnen, maar ze heeft er in elk geval geen reactie op.
Fibra schreef:Hoi!
In Fibra zitten zeker meer B vitaminen! Het gehalte vitamine B12 is 120 mcg. Verder zit er B1, 2, 3, 4, 5, 6, 8 inderdaad en 9 in. De analyse die op de site staat is niet volledig anders zou die enorm lang zijn, op papier is het al 3 A4 tjes! Ik zal contact opnemen met voervergelijk om daar de missende informatie ook aan te vullen!
Het verhogen van het vitamine B12 gehalte is 1 van de 6 veranderingen die wij hebben gedaan om Fibra Anti-itch nog beter te krijgen! http://www.fibra-paardenvoeders.nl/fibr ... verbeterd/
Inge Nijkerk
Fibra
Fjordengek93 schreef:[ [url=m/OsW3Ao.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoe vinden jullie deze deken zitten? Ik twijfel erg of hij te klein is. Je ziet wel een stukje achterheen als je de staartflap op tilt
Fabj3 schreef:Fjordengek93 schreef:[ [url=m/OsW3Ao.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoe vinden jullie deze deken zitten? Ik twijfel erg of hij te klein is. Je ziet wel een stukje achterheen als je de staartflap op tilt
Wat ik kan zien zit de deken prima.
Heb je deze deken net? Wat wat vind je ervan?
Ik heb hem ook, maar vond dat mijn paard er heel erg onder zweette.
Fabj3 schreef:Fjordengek93 schreef:[ [url=m/OsW3Ao.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat ik kan zien zit de deken prima.
Heb je deze deken net? Wat wat vind je ervan?
Ik heb hem ook, maar vond dat mijn paard er heel erg onder zweette.