Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mabellean schreef:drie weken geleden zijn mijn tinkers geënt. Ik had een vermoeden van cushing bij mijn oude tinker. Ik heb in november 2011 al een tinker moeten laten inslapen met cushing. Volgens de dierenarts maakte ik me zorgen om niks. Bloedprikken was niet nodig heel gedoe volgens hem meerdere keren en op ijs , Moest in het voorjaar maar terug bellen. Maar het zat me niet lekker. Tot gisteren een andere dierenarts kwam op stal die ook tanden doet vandaar deze dierenarts. En vroeg meteen door mabel haar vreemde vacht of ze al getest was nou nee dus. Bloed geprikt wordt ik net gebeld. Mabel mijn oudje van 20 heeft dus wel cuishing . Normaal was de waarden tussen 5 en 11 mabel heeft 50. We gaan met medicijnen beginnen. Allerlei informatie spoken door mijn hoofd. Gelukkig hoeft dit niet meteen het einde te betekenen. Maar ben wel geschrokken.
Jannepauli schreef:Ik denk dat bij het slachthuis het paspoort van het paard getoond moet worden.. als het tenminste een bonafide slager is. Maar.. vleeshandel is een duistere zaak, zoals wel blijkt uit de paardenvlees schandalen die op dit moment rondgaan. Je zal toch maar een kroketje mét naar binnenwerken..