Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Simba_ schreef:ikenindi schreef:
vlechtjes maken. 1 week de ene kant op, andere week de andere kant op...
Waarom verschillende kanten op ?
Mijn paard heeft gewoon korte manen, maar denken jullie dat het slim is om ook deze te vlechten ?
Of geeft dat niet ?
Sonja_vR schreef:xLariss
volgens mij is de eczema van pagony de goedkoopste(70 euro? )... maar kwa pasvorm etc vind ik hem samen met de equitheme eczeemdeken (75 euro? ) wel de minste
zweetvos schreef:ikenindi schreef:Pony is nog niet zo kaal gelukkig.geschuurd...
Maar recht onder dr buik heeft ze ook witte haren ipv gewoon voskleur. Omdat het toch een aantal keer stuk is geschuurd.
Hoe kan dat nou he? Je was zo vroeg met je deken en alles en dan nog..
shera schreef:Nickeltje schreef:Shera, bedankt!
Ga hem bestellen in die Belgische site!!
Maar als ik mijn gewone deken meet die echt goed zit, is dat net geen 140 cm. Dat komt overeen met maar 4'6. Maar dat klinkt zo klein en er staat in de tabel dan achter dat het halsstuk xxs moet zijn...
Dat klinkt als pony maten, terwijl Nickje toch echt gewoon een paard van 163cm hoog is, met inderdaad wel een wat korte rug...
Moet ik dan toch 4'6 bestellen of maat 4'9??
Ik heb voor mijn C pony een 5.6 besteld.... Je moet meten zoals er staat, en dan 10 cm eraf. Ik heb gevraagd en ze zeiden dat je voor een rambo sweet itch hoody de buiten deken maat moet aanhouden, ze adviseerden deze maat voor mijn pony. Ik zou het even goed nameten als ik jou was...
Sonja_vR schreef:er zitten als het goed is aan weerszijde van de schoft/schouder riempjes,
hiermee kun je de maat aanpassen op de halsaanzet en schouder zodta de deken niet naar achter schuift en op die manier de hals mee naar achter trekt, of de bortst strak trekt
bij de laatste foto die ellepel plaatste , zie je zwarte dingetjes zitten als je langs de schoft naar beneden gaat , die bedoelen we
Jemawi schreef:ellepel schreef:sonja_vr:
heb vandaag inderdaad die dingetjes bij de schoft zeg maar wat strakker gedan want de deken schuift naar achteren
en nu blijft het wel beter liggen
Welke bedoel je?
Bedoel je de riempjes aan de zijkant? Ik heb ook last van schuiven namelijk..
ikenindi schreef:kan iemand meeenken over die buikflap bij mij? hij schuurt achter bij haar buik over haar wondjes...
Sodeletuut schreef:Bedankt voor je informatie.
Kan je paard gewoon nog vrij bewegen met deze deken? Want het is de bedoeling dat mijn paard (die 24/7) in de wei (staat) lekker kan rennen en springen zonder dat dat ding helemaal in de weg zit.
En hoe kan je de dekenmaat opmeten?
ellepel schreef:ikenindi schreef:kan iemand meeenken over die buikflap bij mij? hij schuurt achter bij haar buik over haar wondjes...
ap had ook al een kale plek en ik heb em nu losser gedaan,dat werkt wel goed
Nickeltje schreef:Kom nu met nauwkeurig meten op 160 dat komt overeen met 5.3 als ik het goed gezien heb...
Vind ik eigenlijk nog steeds klein klinken...
Nickeltje schreef:Nickeltje schreef:Kom nu met nauwkeurig meten op 160 dat komt overeen met 5.3 als ik het goed gezien heb...
Vind ik eigenlijk nog steeds klein klinken...
Ervaringen??
shera schreef:kan de buikflap ook binnenstebuiten? Zodat het elastiek niet tegen haar buik zit zeg maar? Ik verzin ook maar wat hoor. Of op een of andere manier de rand van de buikflap met zachte stof bekleden?