Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
opisop_shop schreef:tip voor de Derfen smeerders;
neem latex handschoenen en zalf eerst je handen even in voordat je alle Derfen-spullen pakt.
(ik heb standaard die pot met groene deksel van de action in mijn poetskist en doe het daar mee).
Dan dikke (schoonmaak)handschoenen aantrekken en je Derfen spullen in een apart doosje o.i.d bewaren.
Met handschoenen aan, de Derfen-fles opbergen. Daarna je ene handschoen uit en er de andere mee uittrekken, dus niet met je blote handen aan de handschoen of andere spullen zitten!
Daarna je haden/polsen/onderarmen wassen met zeep.
Op deze manier gaat de lucht alleen maar in je kleren zitten (mouwen opstropen!) en heb ik eindelijk geen Derfen-geur meer aan mijn handen
yvonnedv schreef:tip voor de Derfen smeerders;
neem latex handschoenen en zalf eerst je handen even in voordat je alle Derfen-spullen pakt.
(ik heb standaard die pot met groene deksel van de action in mijn poetskist en doe het daar mee).
Dan dikke (schoonmaak)handschoenen aantrekken en je Derfen spullen in een apart doosje o.i.d bewaren.
Met handschoenen aan, de Derfen-fles opbergen. Daarna je ene handschoen uit en er de andere mee uittrekken, dus niet met je blote handen aan de handschoen of andere spullen zitten!
Daarna je haden/polsen/onderarmen wassen met zeep.
Op deze manier gaat de lucht alleen maar in je kleren zitten (mouwen opstropen!) en heb ik eindelijk geen Derfen-geur meer aan mijn handen
Esgaroth schreef:Mijn moeder was van de week vergeten dat ik Derfen op mijn pony gesmeerd had. Toen ze de volgende ochtend de stal binnenkwam om hem in de wei te zetten, schrok ze zich een hoedje.
Ze dacht namelijk dat er brand was, en is overal gaan kijken. Totdat ze weer wist dat ik pown ingesmeerd had
M_hartje_M schreef:Hey iedereen
ik ga me hier ook melden als dat mag! Ik ga misschien een haflinger van een vriendin overnemen, die dus ook eczeem heeft. ik krijg hier een hele goede eczeem deken bij. en wil graag van jullie een paar (hele) goede tips weten voor eczeem (moet het me echt nog allemaal uit zoekenga er zowiezo consequent mee om
![]()
Op de wei hebben we zowiezo niks waar ze aan kan schuren![]()
groetjes en alvast bedankt !
Citaat:Ik hoorde dat het slecht was de deken op te houden wanneer het geregent heeft. Dit omdat de haren dan niet snel genoeg opdrogen en ze het koud krijgen. Nu lijkt mij dit niet realistisch omdat het een vrij dunne deken is die snel opdroogt. Hoe kijken jullie hier tegen aan
suuszzzz schreef:Ik vind eczeem absoluut geen reden om een paard niet te kopen. Het ligt er wel aan in welke mate misschien..