Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
de mijne is al uit zijn zomervacht in zijn tussenvachtje geschoten... die heeft al zo'n stuggere wat langere vacht ipv dat gladde zomervelletje

opisop_shop schreef:Wat doen jullie; wie doet in de winter bloot en wie een deken en houd je rekening met het feit dat ze anders het hele jaar rond onder een deken lopen?

dus winter bloot 

Mindim schreef:Ik zie deze reclame net onder in beeld, wie heeft deze??http://www.fly-free.nl/site/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1

(anders een richting, zal wel duur zijn
)
maargoed, reserve wil ik 
overigens gebruik ik in de winter ook geen zweetdeken
ik stap tot hij koel aanvoelt en dan krijgt hij hooi
toen ik terugkwam van vakantie was (letterlijk) driekwart van [naam]'s 60cm lange manen eraf, dus ik kan weer helemaal opnieuw beginnen. Ben drie weken weggeweest en het is helemaal foutgegaan
hij heeft nug elukkig minder jeuk, maar wel balen...
http://www.fly-free.nl/site/index.php?p ... &Itemid=33 
als het kwalitatief een betere is dan equitheme (wat ik wel verwacht
) is het op zich nog te proberen 
was het nog elastisch?
)
)
) die equitheme was gewoon bagger eigenlijk, een afzak/verzak/uitzakdeken
hield het ook 1 seizoen maar vol.. maargoed, dat moet de ivanhoe nog maar gaan verbreken 
ik ben niet goed in het nemen van beslissingen
CarolShadow schreef:Op=op: als hij altijd op stal heeft gestaan, zou ik hem zonder laten staan, kijken hoe die zijn vacht ontwikkeld. Hier heb je op den duur wel profijt van, want een paard wat bijna niets ontwikkeld vind ik echt een ramp, 1x zo beessie meegemaakt, vreselijk. Hij is net zadelmak gemaakt, om hem dan deze winter volop op te pakken lijkt me sowieso niet verstandig. Neem aan dat je het rustig aan gaat doen, dus laat die haren lekker komen
Mischa4ever schreef:Hebben jullie ook dat de manen onder de eczeem deken ontzettend vet worden op een gegeven moment?
Moet toegeven dat de deken vrij weinig afgaat.. Bij ons zitten gewoon té veel vliegen en s'nachts heb ik niet de mogenlijkheid om naar de paarden toe te gaan.
Als ik de manen was is het 2 dagen daarna weer niet zo erg..