corinagirl schreef:Nou, aangezien ik toch overtuigd was van alle positieve reacties op Derfen, ben ik vanmiddag naar de paardendrogist geweest.
Heb een 250ml fles gekocht en kreeg er een proefflacon bij. Ik start dus met de proefflacon, ben benieuwd of het helpt. Derfen moet snel resultaat hebben, las ik?.
Ik kan alleen maar zeggen: bij mijn pony had het meteen effect. Ik heb op aanraden van een vriendin de deken (na 8 jaar!) afgehaald, Derfen gesmeerd en pony in de wei gezet. Ik zat met geknepen billen te kijken hoor, vond het zo eng! Volgende dag teruggekomen om te kijken, en geen enkele haar zat verkeerd! Terwijl hij normaal meteen naar de stal rent om zijn staart te schuren. Dus meteen resultaat!
corinagirl schreef:Ik heb vanmiddag voor het eerst Derfen gesmeerd. Wat een vieze geur zeg. Ik had handschoenen van mijn werk mee genomen (werk in een ziekenhuis). Heb het ingesmeerd met handschoenen, maar mijn handen ruiken nu, na vele malen wassen, nog steeds naar Derfen. Tips??
Ook smeert het een beetje gek. Op de proefflacon zit geen tuitje, dus heb het eerst op mijn vinger (met handschoen) gedaan. Zal morgen even kijken of ik nog ergens een spuitje heb liggen, doe ik het daarin. Dat maakt het wat makkelijker om het aan te brengen. Gelukkig hoef ik het pas donderdag weer te gebruiken.
Tips om de geur van je handen te krijgen: niet