Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Flosje446 schreef:Als Senna had kunnen huilen, dan zou ze dat ook echt doen als ze buiten staat tijdens een regenbui. Ze heeft er gewoon een gruwelijke hekel aan. Ze staat 's nachts buiten dus dan gaat er toch maar een regendeken op. Als ze 's nachts binnen had gestaan dan had ze zonder regendeken gestaan.

Koos heeft eens een uurtje zonder deken in de stal gestaan, en er was al flink wat geschuurd toen.
).
Ik den dat ik Shadow prima op stal kan laten zonder deken, en overdag evt. ook wel op de wei. Maar durf het gewoon niet aan haha. 

hij staat als een of andere dwaze wever met zo'n gelukzalige blik in zijn ogen over de bovenkant van hek/staldeur/voerbak te raggen
zij schreef:Flosje446 schreef:Als Senna had kunnen huilen, dan zou ze dat ook echt doen als ze buiten staat tijdens een regenbui. Ze heeft er gewoon een gruwelijke hekel aan. Ze staat 's nachts buiten dus dan gaat er toch maar een regendeken op. Als ze 's nachts binnen had gestaan dan had ze zonder regendeken gestaan.
lijkt me logisch, tenzij je enorme lekkages hebt![]()
![]()
![]()