Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
brakke schreef:Maris schreef:Misschien eerst beginnen met 1/4 pil ?!
Ik zowiezo, maar ik ben toch benieuwd of iemand zijn paard medicatie zou gevev als er geen symptomen zijn? Daarom de vraag waarom hebben jullie laten testen?
brakke schreef:Maris schreef:Misschien eerst beginnen met 1/4 pil ?!
Ik zowiezo, maar ik ben toch benieuwd of iemand zijn paard medicatie zou gevev als er geen symptomen zijn? Daarom de vraag waarom hebben jullie laten testen?
_Carien schreef:@ AaronYve, wat fijn dat het dunne mestwater weg lijkt te zijn. Houden zo!
Ik ben sinds 2 dagen begonnen met de Prascend voor mijn ruin. Ik vind het even lastig op het moment. IIk zie dat hij niet helemaal zichzelf is.
Sinds donderdag gevoelig op het harde ( bekend mee ivm dunne zolen), sloom uit de boks komen en zijn ogen staan net iets anders. Wel nog boevig gelukkig, hij ontsnapt al zijn hele leven uit de paddock of de boks als hij een gaatje ziet. Ik probeer me daar maar aan vast te klampen. Hij lijk het ook moeilijker te hebben met het warme weer. Twijfel enorm over scheren. Hij staat op vroeg pensioen, wordt wel in beweging gehouden met wandelen e.d. Het gaat dan zo tegen mijn principes om een paard te scheren, een paard wat vol in het werk staat vind ik weer wat anders. Hebben jullie de keuze gemaakt om juist wel te scheren, of niet?
Of het hele plaatje al aan de medicatie te wijten is durf ik niet te zeggen gezien dat ik nog zo kort ben gestart. Ik ben nu gestart met 1/2 pil, 18 december komt de dierenarts voor zijn tanden en wil ik gelijk bloed laten controleren. Ik wil tot die tijd op een 1/2 blijven na alle ervaringen die ik hier lees. Ophogen kan altijd nog. Hij heeft nog niks door dat er iets verstopt zit in een halve appel![]()
Succes allemaal!
Eliana schreef:Wat betalen jullie trouwens voor de prascend? Daar ben ik wel erg benieuwd naar.