Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ikenindi schreef:Only_Gold schreef:@ikenindi - Is het stuk dat de uier bechermd een los onderdeel? Of weet je dat nog niet?
En zou zoiets ook bij een pagony deken gebruikt kunnen worden?
Voor zover ik weet is het 1 geheel (dat hoop ik iig). Ik heb ook een pagony en wil hem daar onder gaan gebruiken. Ik zal wel even een foto maken etc als hij binnen is
antine schreef:Hallo allemaal,
Ik lees elke keer alle berichten mee, en lees vele goede dingen over Derfen. Nu gebruik ik het zelf al twee weken omdat na een wormenkuur ineens mijn Bolle heeeel veel jeuk kreeg. Nu heeft hij ondanks zijn deken, biergist, kiezelzuur, bietenpulp en vitaminenbrokjes toch een deel van zijn manekam afgeschuurd. Vorig jaar had hij na zijn voorjaars wormenkuur ook al een deel van zijn manekam geschuurd. Wanneer ontwormen jullie en heeft iemand ook een paardje die daar zo last van krijgt? Vandaag maar begonnen met een kuur van leem (wormenkuur drie weken geleden gegeven) Iemand nog ideen? De derfen schijnt dus niet echt te helpen..smeer het om de dag?
gr. antine
10tje2 schreef:Er zijn meer paarden die reageren na een wormenkuur, ook mijn eczemers. De darmflora krijgt het toch weer te verduren na een wormkuur. Daarom doe ik sinds een jaar of 4/5 alleen een wormkuur na een wormeitelling (mestonderzoek) bij Het Woud. Dat heeft mijn paarden enorm geholpen, omdat er vaak geen sprake was van wormen en ik dus ook niet hoefde te ontwormen!
http://www.wormbestrijding.nl/