AaronYve schreef:Voor mestwater en je voert hooi en geen voordroog heeft moorbalans hier goed geholpen.
Ik had 2 flessen besteld maar na een halve was het al over. En die van mij heeft lang mestwater gehad.
Ja wij voeren hooi
Ik zat dat product al te kijken inderdaad, maar ook ecostyle darmbalans lees ik goede verhalen over. Meer ervaringen hier met 1 van deze producten?
Nadat je gestopt bent met moorbalance is het weg gebleven?
Ik hoop dat ik de pilletjes er in krijg, zal alvast wat lekkers in beginnen slaan.
zo voelde ik me ook 8 weken geleden. Paardje staat al jaren 24/7 buiten, nooit probleem. Dit jaar ook hele zomer (en voorjaar) 24/7 buiten en eind september opeens hoefbevangen. Geen verdere symptomen, beetje aan zware kant dit jaar maar gewoon glanzend in vacht. Dierenarts raadde toch aan te testen en kreeg positief Cushing resultaat met score van 159 :'( nu krijgt hij 1/2 pilletje per dag die hij gelukkig zo uit mijn hand eet en zijn we paar weken verder en score is nu 41 dus normaal. Op facebook is een groep voor mensen met paarden met PPID en er zijn er heel wat die er al 10-15 jaar mee leven dus dat geeft me wel gelijk een positief gevoel! Ik denk dat je niet te negatief/ verdrietig moet worden om PPID resultaten, het kan absoluut goed komen!