Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
hokke schreef:Idd, niet zo jofel is dit echt drie dagen? zou je hier geen garantie op hebben als het elastiek nu al uitgerekt is. Hij lijkt ook iets te kort.
Dit was M toch?, volgens mij is L ook voor iets grotere pony's van 1,45. Ik ga eens denken, hoe ik het volgend jaar ga doen (was mijn eerste jaar met een eczemer). Moeilijk heb gelukkig nog tot ong maart.
casanova schreef:voor een ieder die wil weten hoe qhp halsdeken functioneert![]()
:
dit is de qhp losse halsdeken op mijn haflinger van 1.49 met normale ponyhals.dit is de 3de dag om en het elastiek is nu al uitgerekt achter de oren,het verstelbandje zit op zijn strakst en daardoor krijgt de deken onder de kaak een teveel aan opgekropte stof.
[ Afbeelding ]
bovendien is de hals niet lang genoeg en dus bedekt het niet voldoende.
hokke schreef:Idd, niet zo jofel is dit echt drie dagen? zou je hier geen garantie op hebben als het elastiek nu al uitgerekt is. Hij lijkt ook iets te kort.
Dit was M toch?, volgens mij is L ook voor iets grotere pony's van 1,45. Ik ga eens denken, hoe ik het volgend jaar ga doen (was mijn eerste jaar met een eczemer). Moeilijk heb gelukkig nog tot ong maart.