Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Myour schreef:Kan jeuk trouwens ook ontstaan door een soort van grasallergie? De dierenarts twijfelde bij Kaspar heel erg toen ik vertelde dat hij vrijwel direct best erge jeuk had de eerste week dat hij op het gras kwam (en niet eens in de tijd buiten stond dat de mugjes actief waren). De dierenarts dacht misschien aan een soort van eiwitallergie, dus zodra hij beter is (hij heeft nu flinke koorts tegen de 40 graden) ga ik toch eens een allergietest laten doen en meteen z'n bloed laten testen.
CarolShadow schreef:op=op: Heb al zitten kijken naar een regendeken met hals (geen geklooi met eczeemstukjes e.d.) maar die dingen zijn heel kort, dus dat wordt hem niet denk ik. Bij Shadow moeten ze echt tot ruim over haar oren kunnen wil die het best zitten
Zonnebrandcreme? Nou ja hopen dat dat bij jullie werkt toch!
Ik wil volgend jaar eens proberen te kijken of shadow zodra er gemest is van het gras af kan, kijken hoe ze zich dan ontwikkeld. Maar de longeerbak is al omgedoopt tot paddock voor 2 welsjes waarvan 1 IR heeft, en met zijn 3-en daarin lijkt me niet echt tof.