Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ikenindi schreef:kbedoel er niets meemaar tziet er gewoo zielig uit. dat kleine nekje en kleine pootjes onder zo`n groot blauw doek vandaan...
Klara16 schreef:Ik heb alleen maar gezegd dat ik de rambo een heel makkelijke deken vind, niet dat zomereczeem er volledig van overgaat.
Dat is bij de pagony/boett/everline ook niet zo hoor. Eczeemdekens zijn geen perfecte oplossing. rambo is gewoon de beste deken...
cindysue schreef:Klara16 schreef:Ik heb alleen maar gezegd dat ik de rambo een heel makkelijke deken vind, niet dat zomereczeem er volledig van overgaat.
Dat is bij de pagony/boett/everline ook niet zo hoor. Eczeemdekens zijn geen perfecte oplossing. rambo is gewoon de beste deken...
Ik heb voor mijn haf een pagony en een everline en ze staat binnen na drieen maar heeft ook nog steeds jeuk. Vorig jaar lag haar hele buik tot bloedens toe open ondanks de buikflappen zodra je haar nu los gooit gaat ze al gelijk haar buik schuren, en de zomer moet nog komen.
ikenindi schreef:ik heb trouwens filmpje van indi gister. ze staart alleen af en toe met staart te zwiepen, maar niet meer zo onrustig te doen. ziet er prettig en rustig uit toch?
[ITP] grazen
ikenindi schreef:nee, maar ik had haar daar net geborsteld, en even in de wei gezet in de hoop dat ze wat zou rollen om die overtollige haren kwijt te raken... helaas niet gelukt. daarna heeft ze de deken weer opgekregen hoor
frisiangirl schreef:Als jullie merries hebben dan is het nu party......