Ik kwam slobber brengen, het was al donker,
of naja, wat donker..
en hij staat nu continu in stal uit zichzelf! ook als er dus geen lint tussen zit (zie hieronder) (ter herinnering 2 dikke dekens)
En de stalhouder heeft een Lint gespannen, zodat hij in alle rust zijn eten kan eten zonder dat het andere paard erbij kan, daar stond hij dus nog achter, (voor de nacht)
Hij brieste niet, of hinnikte niet, en ook geen binnen mondse hinnik,
dus ik vreesde het ergste.. ik durfde er eerst niet heen, en normaal gesproken hoor je het direct!
dus of hij word doof

Toen ik met de overvolle slobber + speedibeet emmer aankwam, liep hij snel in stal en was weer helemaal hyper, en zat flink te soppen in zen maaltijd..

maar het is net alsof ik dacht.. volgens mij voelt hij zich helemaal niet zo goed als wat ik denk..
Hij is zo hard voor zichzelf..
(Even een herinnering: Toen hij compleet vast zat, sprong meneer nog een B paarden parcour zonder een krimp te geven, racede hij rond.. ) en toen bleek dat hij van top tot teen vast zat.. noooit wat gemerkt! geen gevoelige rug, niet wegdraaien niet boos, niet anders.. Niks. tot dat dus echt alles vast zat.. na heel wat osteopaat bezoekjes armer, en 2x een zadelaanpassing. was hij als nooit te voren..
Dan denk ik.. ik wil niet dat hij het aan gaat geven.. want in zijn geval, is de pijn dan ondraagelijk, (op het laatst dat hij vast zat stapte ik op en lagen we bijna achterover hij ging gewoon letterlijk zitten en daarna stond hij op en liet duidelijk merken dat hij pijn had)
Nu was ik door mijn fb aan het scrollen en las ik dit in BIT, toevallig.. alsof het een teken was

En voor hier in dit topic meschien ook wel heel handig..
voor als je met de vraag zit
wanneer is het genoeg ??
http://www.bitmagazine.nl/algemeen/blog ... oeg/24802/
Zei gebruikt de woorden die ik niet hardop durf te zeggen.. omdat het gewoon te dicht bij de realiteit kwam denk ik..
Nou amen, voor deze uitspraak..
We wachten nu nog rustig af, of het geen lintworm is, laat nog een dierenarts komen..
#Zucht
JP wat een toestand zeg... beetje geluk kan je vast wel gebruiken nu..