Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:Appie blijft gewoon buiten![]()
Deken om, weinig suikers in het voer, dus denken om je gras ook en een goed vitaminesupplement er bij.
veel beweging geven...is goed voor de stofwisseling.
En wat smeersels betreft is het even uitproberen, wat bij de een werkt werkt bij een ander misschien niet.
Ik gebruik zelf sweet itch van sectolin,dat bevalt prima
Meer tips heb ik niet
cinniz123 schreef:ik had zo'n soort gelijk verhaal maar kan je (nog) niet vertellen wat het is geweest.
enige wat ik heb veranderd is zijn voer en hij is naar utrecht geweest voor een allergietest.
ellepel schreef:Mijt kan heel plaatselijk zitten hoor, en luis zit vaak onder de manen.
Mijt kun je zo niet zien.,luis is soms ook moeilijk te vinden.
zou toch kijken of dat het is en je daar een middel voor kunt krijgen
Verdermkan het een reactie zijn op andere voeding of stress, is er iets veranderd?
Kayleigh327 schreef:jullie gaan mij toch niet vertellen dat het zomereczeem "seizoen" alweer bijna begint he?
Die van mij staat nu eindelijk een paar weken (letterlijk nu 4 ongeveer) zonder jeuk...
Fjordengek93 schreef:Is de mijne de enige die nog steeds jeuk heeft?
Fjordengek93 schreef:Is de mijne de enige die nog steeds jeuk heeft?
henny_w schreef:Fjordengek93 schreef:Is de mijne de enige die nog steeds jeuk heeft?
Wat hier wel eens helpt is de manenkam wassen met een mengsel van appelazijn.
Ongeveer een 1/4 of 1/3 liter appelazijn gebruiken. Aanlengen met warm water tot een liter.
De huid van de manenkam er goed mee in smeren en mengsel niet uitspoelen.
Meestal helpt 1 wasbeurt al prima
henny_w schreef:Fjordengek93 schreef:Is de mijne de enige die nog steeds jeuk heeft?
Wat hier wel eens helpt is de manenkam wassen met een mengsel van appelazijn.
Ongeveer een 1/4 of 1/3 liter appelazijn gebruiken. Aanlengen met warm water tot een liter.
De huid van de manenkam er goed mee in smeren en mengsel niet uitspoelen.
Meestal helpt 1 wasbeurt al prima
zuma1 schreef:Dat schijnt toch ook te helpen tegen de mugjes ? Of is dat weer andere azijn