Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Medra schreef:http://www.equicosmos.com/crinis_nl.html
IK gebruik al twee jaar dees. MIJn fries heeft zomerexceem in de erste module kan je maar zeggen schuur haar over heel haar lijf. van manen tot staart.
Dus zij moest zo een deken op maar was echt geen fraai zicht. Dus heb ik dees product maar eens gebruikt en sinsdien moet zij helemaal geen deken meer op. Elke dag insmeren met dit product. En het gaat mega met haar. En het product is niet zo duur als al die andere. IK heb denk ik verlede jaar 2 bussen en half gebruikt. Alleen weet ik neit dat het in nederland te verkrijgen is.
Steffie89 schreef:Klaartje heeft dat soort plekken als Appie ook altijd. Ik vind het nog steeds vreemd. Ze zitten standaart onder haar ogen en op haar kaken. Ze heeft er nu ook weer last van..
corinagirl schreef:Anika: Nee, inderdaad. Ik gaf Vita ook al minimaal de drainage. Ze kreeg 1x daags 30 druppels ipv 2x daags 20-30 druppels (zoals het voorgeschreven staat). Kan er altijd over een paar weken weer mee starten lijkt mij?![]()
Only_Gold: Die jeuk was aanwezig door ZE of ook door onbekende oorzaak? Heeft de injectie bij jou paard geholpen? Gelukkig heb je geen bijwerkingen opgemerkt. Hoop dat Vita dat ook niet krijgt!
ellepel schreef:ik denk dat het bij de zomereczeem hoort.
die plekken zijn niet beschermd en er komen natuurlijk wel vliegjes.
ze krijgen jeuk en schuren de boel dus open.
maar op een of andere manier is het bij appie wel zo dat het alleen nu is en als alles geheeld is zie ik het de hele zomer ook niet weer
Anoniem schreef:misschien een rare vraag...maar gezien hier veel 'kenners'zitten..
mijn pony zie ik niet schuren,toch heeft ie op zn achterhand veel kalige,doffe plekken zitten,met korsten.
niet zoals schimmel dat het poedert,maar echt korstjes erop...plukkerige vacht ook...
zou dit wellicht eczeem kunnen zijn?
ik heb er geen ervaring mee namelijk...
staart is ook bij het begin weggeschuurd...(al maanden).