Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mindim schreef:Het is altijd fijn dat stalbazen meedenken. Mijn stalbazin trekt dagelijks de deken goed. En ook hebben ze vorig jaar een uitloopstal aangelegd voor de tinkers, die je zowel aan de wei als aan de bak kan vast knopen. Ik ben helemaal happy!
Myour schreef:Zijn er hier eigenlijk meer mensen die het Groene Os programma al eens geprobeerd hebben? Zo nee dan zal ik er volgend jaar een verslagje op na houden, hopen dat het beter gaat met de jeuk.
Prachtige staart die tinker, pfff *lichtelijk jaloers*
De azijn werkt trouwens goed, Kas heeft de twee dagen dat hij nu weer buiten staat niet meer geschuurd op z'n hoofd
Myour schreef:@ CS: het is wel veel geld maar ja, het kan meer goed dan kwaad denk ik dan. Als het niet voor de eczeem werkt, dan werkt het wel op z'n eigen manier (verbetering darmfunctie, lichaamsreiniging met de drainage etc). Ik ga er in ieder geval een verslagje van bijhouden.
@ Flosje: die zal ik in gedachten houden, het scheelt idd wel veel! Zo'n 30%. Alleen jammer dat niet alle producten van het stappenplan erbij in zitten. Achja dat zie ik dan volgend jaar wel.. veel geld kost het toch wel
Naaltje schreef:@mindim; het is een plek tergrootte van een 1 euromunt, haar eraf en je kijkt op de huid met open plekjes. Geen prut of etter..
ik heb geen idee hoe rainrot eruit zou zien, heb toen ik dids kocht de waarschuwing gehad ervoor op te passen omdat hij het al eens heel erg heeft gehad.. vandaar