Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mindim schreef:xApple schreef:Pff september is voor mijn paard echt de zwaarste eczeem maand.
Maar extra lastig omdat ze altijd geschoren wordt begin september (super vroege wintervacht) maar het ook al regelmatig regent en frisser is. Ik vind het niet fijn als ze dan met een natte eczeemdeken staat maar alleen een regendeken kan nog niet
Ik heb de RSIH, deze heeft een regenliner, die kun je onder de deken bevestigen, zodat de eczeemdeken ook een regendeken wordt. Er zitten gespen aan de rsih en daar maak je deze deken aan vast, het ligt onder je rsih.
[ Afbeelding ]
Jotoma schreef:Dat is trouwens ook wat ik doe als het erg regent. Regendeken met hals, gaat hier tot dusver altijd goed.
ellepel schreef:Jotoma schreef:Dat is trouwens ook wat ik doe als het erg regent. Regendeken met hals, gaat hier tot dusver altijd goed.
doe ik ook,gaat super!
chery, het is nog te vroeg om de deken er af te halen hoor!
die vliegjes prikken nog tot 5 graden boven nul,dus dat word echt pas eind oktober voor ze minder actief worden
Balou_k schreef:Hier ook al twee nachten een regendeken, jeuk heeft die nu niet zie hem niet schuren gaan die beestjes dood van regen of zijn ze dan even niet actief?