Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tancreda4 schreef:Het is idd bizar wat het kost... Blijkbaar is het een super duur middel? Helaas zie je het wel vaker, antibiotica spuiten zijn ook 30 per stuk ongeveer en daar moet ik er 3 op een dag van geven vaak.... Al is dat een kuur van 5 dagen vaak, verschily nogal met 28 dagen....
Jammer dat het zoveel kost. Zeker als ze zeggen dat zoveel paarden last van maagzweren hebben. Denk dat het wrl mensen afschrikt. Mij iig wel.
ani_joyce123 schreef:Tancreda4 schreef:Het is idd bizar wat het kost... Blijkbaar is het een super duur middel? Helaas zie je het wel vaker, antibiotica spuiten zijn ook 30 per stuk ongeveer en daar moet ik er 3 op een dag van geven vaak.... Al is dat een kuur van 5 dagen vaak, verschily nogal met 28 dagen....
Jammer dat het zoveel kost. Zeker als ze zeggen dat zoveel paarden last van maagzweren hebben. Denk dat het wrl mensen afschrikt. Mij iig wel.
Je zou ook eerst Mastic Horse kunnen proberen, dit heeft de maagzweren bij mijn paard kunnen genezen ipv de dure omeprazol kuren.