Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Sanet schreef:gillian schreef:Ik heb de nieuwe Rambo hoofdkap binnen. Moet em nog passen maar de kap ziet er goed uit. Ik hoop dat ie ook goed afsluit, de ring zorgt ervoor dat het stof de ogen niet raakt, ben benieuwd!!
Ben benieuwd Gillian, toen ik de kap zag moest ik gelijk aan Blomke denken, hopelijk is dit de oplossing voor haar!
Ik hoop ook dat dit de oplossing is voor haar.
).
(noem haar niet voor niks "Zwarte Magica"
) Muzefee schreef:Ik heb vanmorgen een mail gestuurd naar NML Health, Heaven had ondanks zorgvuldig smeren wondjes in haar manenkam en ben dus over gegaan op No Itch, omdat ik haar niet omwille van een onderzoek met wondjes wil laten staan.
No Itch verzachte gelijk de jeuk, ze lijkt het fijn te vinden! Dus jah, mogelijk maken wij het onderzoek zo niet af, het welzijn gaat voor expirimenteren zo.
Ik vrees dan toch dat ik het niet zo'n goed spul vind... Het spul lijkt (denken wij) hier te reageren met de warme, of de druk van de eczeemdeken. Bossen haar vallen er uit en hij heeft al een nagenoeg kale plek op zijn hals. Ik heb het vandaag gewassen en daarna kon je perfect zien dat de huid gewoon intact is, niet schilferig, niet rood, niet écht gevoelig en niet dikker. Enkel de haren vliegen eruit.
.

.
. We zullen het zaterdag wel zien als Vita weer op de trailer staat.
) en ik moet zeggen, het werkt iets wat.
die stond de eerste 2 jaar hier helemaal ingepakt en vorig jaar voor het eerst helemaal dekenloos en dat ging super.Annetje schreef:corina, dus je DA denkt wel aan eczeem?
. Ze heeft het niet gehad over bijwerkingen. Ik schrok er wel van, nu ik dat van jullie hoor. Maar gelukkig staat Vita op kort gras samen met 2 haflingers en Vita word bijna dagelijks getraind. Maar ik zal er zeker even opletten!
. Ook aangezien ze bij de vorige eigenaren nooit schuurde in de zomer.