Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
russel schreef:Ik had laatst een soort kap gekocht, moet je vanaf de neus over de oren trekken en dan is het een soort bivakmuts,helemaal over het gezicht bedekt, de oren en grote bolvormige zwarte ogen erin, net een grote vliegenkop, heerlijk elastisch materiaal, schuurt niet, geen kieren voor de vliegen en gaat niet af met rollen, dan is het net een zonnebril door die ogen. Ik denk dst zoe een kap best fijn is voor appie.
merrieveulen schreef:russel schreef:Ik had laatst een soort kap gekocht, moet je vanaf de neus over de oren trekken en dan is het een soort bivakmuts,helemaal over het gezicht bedekt, de oren en grote bolvormige zwarte ogen erin, net een grote vliegenkop, heerlijk elastisch materiaal, schuurt niet, geen kieren voor de vliegen en gaat niet af met rollen, dan is het net een zonnebril door die ogen. Ik denk dst zoe een kap best fijn is voor appie.
jaaa die had ik ook voor Zneddie!
*zoekt foto*
hierzo!
[ Afbeelding ]
ik heb het vliegenoog later in model gemaakt door hem te overgieten met heet water en ergens overheen te spannen. hij is ook voorzien van een neusnetje. deze is eigenlijk iets te klein, is ook wel te zien als ie 2 cm verschuift zit ie in Zneddies oog. maar goed, maatje groter en het is opgelost.