Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lonniejj schreef:Ben erg benieuwd naar de foto's van Canjer!
Alleen heb ik het verhaal gemist van dat andere veulen, zou iemand mij daarover kunnen pb'en?
Jolliegirl schreef:lonniejj schreef:Ben erg benieuwd naar de foto's van Canjer!
Alleen heb ik het verhaal gemist van dat andere veulen, zou iemand mij daarover kunnen pb'en?
je hebt een pb-tje
Nouks schreef:UPDATE:Citaat:Vandaag nog zal een zeer uitgebreide fotoreportage worden geplaatst van Canjer. Op de foto's zal Canjer volledig te bekijken zijn en bovendien zullen ook zijn behandelaars te zien zijn op de foto!
christina10 schreef:@kirshanta: ik bedoelde voor als hij naar buiten gaat. Als je zo'n kap eromheen doet is hij wel buiten,maar zon en regenvrij. Die zitten dan gewoon om zijn benen en lopen dan wijd uit over ijn voetjes.
Citaat:Vraagje; wordt de lever nu om de zoveel tijd gecheckt door een bloedonderzoekje. Of hoe kunnen ze zien dat het al wat beter gaat met de lever ?
Wordt er bij paarden ook een echo gemaakt van de lever, om te zien hoeveel littekenweefsel de lever heeft opgelopen. Bij een mens kunnen ze dan namelijk inschatten hoeveel kans de lever heeft om volledig te herstellen. (mijn vader had levercurose (vast verkeerd geschreven) Vandaar dat ik me afvraag of ze bij een paard hetzelfde kunnen als bij een mens.
Overigens begreep ik dat een lever een heel sterk zelfgenezend orgaan is. De arts van mijn vader toen vertelde dat als je er 1/3 afsnijt, omdat het beschadigd is, dat na een week of 6 de lever weer originele grootte gegroeit is. (functie is overigens dan nog niet 100%)
christina10 schreef:@Djuno:Misschien iets zachts eronder?? Watten eromheen met steriel gaasje erover?? Was maar een idee hoor..dacht dat daar dit topic o.a. voor bedoeld was..