Rocamor schreef:Overleg is altijd goed. Maar hoe heeft ie stil gestaan? Hij deed ook wel heel blij en gek op dat ene filmpje. Geen wonder dat het even niet lekker gaat. Hij moet weer leren doseren.
Dit was nog braaf blijkbaar als ik de buren mag geloven

Iets met: hij is zo uit zijn plaat gegaan dat hij gevallen is

Voor ik vertrok nog gaan kijken en stond rustig te knabbelen aan de bomen en de netels (veel gras is er niet meer). Maar blijkbaar heeft hij ergens in die tijd dat we weg waren besloten dat crossen en bokken en steigeren en rodeo paard spelen leuker was…
Hem expres al de hele wei gegeven, omdat op zo klein stukje doet hij juist hetzelfde, maar dan heb ik gewoon veel meer risico dat die in de draad hangt of niet op tijd kan stoppen en onderuit gaat (zoals nu dus gebeurt is. En dat met een hele wei)
Nu heeft hij toch pech, ik ga niet weer naar Tom, of toch niet voor onderzoeken. Hij loopt verder terug ook gewoon zuiver, of toch even zuiver als ‘S ochtends, wat zuiverder was als gisteren avond. Pezen zijn allemaal even warm, alleen links voor belaste hij in eerste instantie )voor het verzorgen van de wond achter, die iets opengescheurd is, maar maar 2-3mm en niet diepte in, gewoon oppervlakkig, en het preventief toch koelen), wat minder. Dus hij gaat niet meer terug, niet voor mei ergens. Behalve voor de foto’s