Extreme stress bij pony, ten einde raad..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 06:49

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 17:48

Iilssx schreef:
Echt super goed! We hebben het hele roer drastisch omgegooid en zijn twee maand geleden begonnen met de featherlight academy van Yvet Blokesch. Sindsdien rij ik bitloos en met neckrope en zijn we bezig geweest met desensibiliseren zoals ze dat noemen, eigenlijk leren omgaan met angst en stress door verschillende objecten te introduceren. Hij is compleet veranderd. Er staan wel filmpjes op mijn instagram van mijn pony en mij: is_horsemanship ☺️ See the difference :D :D

hee ben ik eens aan het googlen gegaan,maar dan staat er op haar website dat er meerdere jaren wachttijd is?
heb je dan iemand anders gevonden die je helpt, hoe heb je dat aangepakt?
gaaf te zien hoe goed het nu gaat. :j

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 18:15

ellepel schreef:
Iilssx schreef:
Echt super goed! We hebben het hele roer drastisch omgegooid en zijn twee maand geleden begonnen met de featherlight academy van Yvet Blokesch. Sindsdien rij ik bitloos en met neckrope en zijn we bezig geweest met desensibiliseren zoals ze dat noemen, eigenlijk leren omgaan met angst en stress door verschillende objecten te introduceren. Hij is compleet veranderd. Er staan wel filmpjes op mijn instagram van mijn pony en mij: is_horsemanship ☺️ See the difference :D :D

hee ben ik eens aan het googlen gegaan,maar dan staat er op haar website dat er meerdere jaren wachttijd is?
heb je dan iemand anders gevonden die je helpt, hoe heb je dat aangepakt?
gaaf te zien hoe goed het nu gaat. :j

Ik denk de online training.

Iilssx

Re: Extreme stress bij pony, ten einde raad..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-21 19:50

Ja idd de online academy, heel veel geduld en trainen, trainen, trainen..