Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Roos_M schreef:Die Rio is n mazzelpik. Zegt ie wel iedere dag dank je wel?
Citaat:Die [***] is n mazzelpik. Zegt ie wel iedere dag dank je wel?
xyzutu2 schreef:4! onderlappen al!Goed dat ze zo goed werken. Kun je ze ook vergelijken met BOT of ben je gewoon van onder tot boven gefedimaxt?
Citaat:Die Rio is n mazzelpik. Zegt ie wel iedere dag dank je wel?
Ik was toevallig net Rio's net nieuwe bullet journal aan het bijwerken en kwam toen tot de conclusie dat ik de afgelopen maand in de zoektocht naar genezing werkelijk alles heb ingeruild voor iets beters, behalve het paard zelf. Dat was waarschijnlijk makkelijker geweest...![]()
Er zouden nog 2 Fedimax 50grams buitendekens uit Duitsland komen om te passen, maar nu ik vandaag zag hoe geweldig hij het zomaar met zijn Rambo ionic deed en hoe goed die lag na wat vernaaien vroeg ik me eigenlijk af of ik dan nog wel een nieuwe deken wilde proberen. En prompt kreeg ik een mailtje van de verkoopster dat het haar de komende twee weken niet ging lukken om ze te versturen en dat ik dus mijn geld terug kreeg. Service! Dus ook met het niet-hebben van Fedimax spullen kun je soms blij zijn.
Weidebloem schreef:Xyzutu2, wat ik me zo afvraag bij de ionic dekens van Rambo; moeten de kristallen niet weer opgeladen worden op een gegeven moment? De lading van edelstenen en halfedelstenen neemt in de loop van de tijd af. Wat ik ooit gehoord heb is dat je ze weer op kon laden door een nacht in een emmer water te leggen. Geeft Rambo daar nog uitleg over?
De Rambo sheet ziet er ook mooi uit. Als ik de Fedimax fleece nog niet had, had ik die misschien wel aangeschaft. Hoewel ik de uitleg over de werking niet helemaal kan volgen. Blijft een beetje vaag.