Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(heb zelf een TREC-clinic + mijn vader is jarig)
94ninitjuh94 schreef:Ohh super leuk zeg
Helaas kan ik dit jaar niet naar horse event(heb zelf een TREC-clinic + mijn vader is jarig)
Maar neem aan dat hier wel wat foto's/filmpjes geshowd gaan worden

xxsalinaxx schreef:Tijdje terug gehad van een hele lieve vriendin, en gisteravond heeft het een heel mooi plekje gehad op mijn kamer
[ Afbeelding ]
Daantje_1996 schreef:xxsalinaxx schreef:Zo we zijn onderweg naar schiphol om vervolgens naar turkije te vliegen.
Jij bent op precies dezelfde dag gegaan als ikToevallig ook op 19 augustus thuisgekomen? En waar ben je heen geweest?
Ik heb je een hele tijd gevolgd, echt geweldig dat het nu zo goed gaat!!

iana schreef:Prachtig salina wat je gedaan hebt! Ik heb 3/4e gelezen want ik heb je topic nu pas ontdekt.
Ik heb hier echt geen andere woorden voor dan "respect", ook voor je ouders om dit te verwezenlijken. Hun dochter weer zo gelukkig zien zal voor hen het mooiste kado zijn![]()
Mirre is ongelooflijk veranderd, wat een beauty! De training ziet er heel ontspannen uit, je merkt meteen da je haar goed aanvoelt...niemand kent jouw Mirre beter dan jijzelf hé![]()
Leuk dat je vakantie zo ontspannend was, en die clinic heb je dubbelendik verdiend!
Jouw vriendin heeft goede smaak, prachtige foto![]()
Ben erg benieuwd naar de clinic, veel succes gewenst
_Savannah schreef:Het moet gezegd worden: heel knap om maar door te gaan tijdens alle moeilijke periodes!
Mn verzorgfries heeft het ook moeilijk gehad en de eigenaar bleef maar naar methodes zoeken om hem te helpen. Alle respect voor dit soort mensen!