Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

esje01 schreef:Al kijkend naar de eerste foto's of de laatste zei mijn dochter, zo die heeft het vertrouwen in de mens weer terug! ik denk dat ze daar gelijk in heeft.
Een groter compliment kan je, denk ik niet krijgen, San. Je hebt je pony fantastisch gesteund en er staat nu een evenwichtige, prachtige merrie
voor je dochter....en de laatste posters hier (ik zal het vanavond als ik het haal qua tijd en energie) uitleggen en stukje mijn gevoel en reading samen plakken,maar eerst ga ik in bad en even relaxen,druk dagje geweest.....
merrieveulen schreef:trouwens, dat hoor je vaker, wel. Dat 'iemand' die altijd heeft moeten vechten (op wat voor manier dan ook) enorm kan instorten als dat dan niet meer hoeft. Daarna komt het dan pas bij. misschien is dat wel gewoon wat er met Desert gebeurde voor een deel?
maar gelukkig zijn er hier meer en als we maar iemand kunnen helpen,toch? probabeest schreef:die laatste foto van desert........
idd een heel ander paardje, dat in zich zelf gekeerde wat ze altijd had zie ik niet meer, ze heeft nu zo'n blik in d' ogen van "hello world, here I come!"
Ze schrikt er zelf van soms geloof ik