Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
suikermeisje schreef:Mijn paard heeft nergens aangezeten, alleen langs ene paard gelopen waar een hek tussen stond, heeft niet gesnuffeld en beide niet gebriest, voor de rest heeft hij ook niet aan de bakrand staan likken oid, dus zal niet super snel zo zijn. van die pensionstal rijdt er ook niemand bij mij in de les, bij andere geloof ik ook niet. Laten we duimen...
Sassy4barrel schreef:Wat je goed moet realiseren is dat de paarden nog niet ziek eruit hoeven zijn, nog geen verschijnselen hoeven hebben maar dan al wel besmettelijk kunnen zijn ! dat is het gevaar ! vandaag zag ik rondom Nijmegen een aantal trailers rijden, ook in groesbeek (volgens mij jachtpaarden) Ik snap niet dat mensen hun eigen paarden en zo ook paarden van anderen in gevaar brengen voor een wedstrijd, training of jacht..
suikermeisje schreef:dankje, heb hem vandaag getemperatuurd en had 38,4 na het werken dus was wel in orde, morgen ochtend maar weer even doen en kijken of hij hoog of laag zit.
Ik rijd verder thuis gewoon, lessen ging ik toch al niet meer heen.
Heb vandaag nog wel les gegeven, maar deze kinderen zijn gister bij een pony in de buurt geweest maar hebben hun kleren en alles gewassen hierna. Als er volgende week nieuwe gevallen zijn zeg ik de lessen af, lijkt me dan veiliger voor hun eigen pony die ze morgen krijgen maar ook voor onze paarden indien deze dan nog geen verschijnselen ervan hebben.
Wij hebben thuis 'gelukkig' geen drachtige paarden, dus zal de abortus variant hier niet toe gaan slaan. al zal het vreselijk zijn als het bij anderen wel toe gaat slaan. Laten we het beste hopen!
gaby1994 schreef:Wij hebben net een dierenarts voor informatie op de manege gehad de Nijgraaf/Ten Bosch in W'voort, en heeft ons daar meer over verteld. We zijn niet besmet, dus al de dingen die zijn rond verteld kloppen niet. We houden voor de zekerheid wel de mensen van buiten af op afstand, lessen gaan wel door tot beperking van de personen op stal. Dus mensen van buiten af zijn niet welkom!