Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
pinto_1 schreef:En, hoe gaat het vandaag met de patienten?
Balou herstelt netjes, de wond drupt iets wondvocht maar dat lijkt me alleen maar goed. Kan het eventuele vuil eruit lopen.
Verder eet hij goed, drinkt goed, en heeft alweer een heleboel praatjes als ik met onze shetmerrie voorbij loop.![]()
Eigenlijk wil ik hem wel een uurtje op de wei zetten (hij staat nu op de paddock met inloop in de stal), maar ben bang dat hij zich dan forceert en misschien gaat rennen.
Aan de andere kant kan hij dan wel lekker grazen, is ie even afgeleid. Iemand advies?
ik hoop alleen wel echt dat hij snel gaat stoppen met het ijsberen door het weiland hij eet geen hap gras en loopt echt de hele dag..... hier iemand misschien nog tips om het tegen te gaan?? KBTP schreef:@mylittlejoy
Ik geef ook niemand gelijk of ongelijk hoor, het is mijn mening. Sommige mensen zijn in het bezit van één hengst waar ze totaal niet de baas over zijn. Loopt compleet over hun heen, trekt zich los, doet wat hij wil etc. Corrigeren of negeren hem hier niet in. Dat bedoel ik met opvoeding, als ze bij mij iets willen doen wat naar hun mening beter is wordt dat gecorrigeerd.
Snapje? Begrijp me niet verkeerd, ik begrijp jou punt ook heel goed hoor
Die ken ik ook ja; alles maar toelaten onder het mom "ja maar hij is hengst". Juist dat is zo jammer, want dat zijn meteen weer de mensen die ervoor zorgen dat alle hengsten die "gevaarlijk"-stempel krijgen.
)!
. 
En als het paard naast hem even gewisseld wordt, dan wordt hij ook even druk. Maar over het algemeen houdt hij het goed vol. Ben wel blij als hij dadelijk weer lekker de wei op kan....