Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SuperRoos schreef:Had iemand nog andere toevoegingen voor de openingspost? Meen dat er toen nog wat dingen hebben gestaan maar heb niet alles opgeslagen..
SuperRoos schreef:Dat klopt, toch even zien hoe we dat gaan verwoorden want er zit weer een maar aan...
Als een paard een pijnlijk lichaam heeft en meer moet bewegen kan dat eerst meer pijn met zich meebrengen wat ook voor een stijging van de insuline zorgt, dat heb ik bij Fiek ook gehad..
Ik blijft dat moeilijk vinden met de openingspost, dingen moeten niet te snel voor waar aangenomen worden zeg maar
laura1986 schreef:De fries die hierboven staat komt op mij absoluut niet te dik over. Wat zijn de symptomen/klachten waar je je zorgen over maakt?
Ik laat Frodo wel inenten (influenza en tetanus). Eigenlijk zou ik alleen tegen infuenza willen enten, en eens in de zoveel jaar ook tegen tetanus.
Ik wil wel tegen influenza enten omdat er straks paardjes bij komen die regelmatig op stap gaan, ook wedstrijden etc. Het lijkt me een risico om dan niet te enten. Wie weet hier meer over?