Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Annetje schreef:Staarten bandageren ben ikzelf niet voor. Kun je hem niet meer buitenzetten? Of misschien een grotere stal geven? Een speeltje ophangen?
Vies heeft na het wassen niet meer geschuurd, dus ik vrees dat het toch de stres of het even zonder deken staan was. Hij eet nu namelijk nog steeds dezelfde hoeveelheid kuil.
Ik ben vergeten een foto te maken, maar het ziet er echt sneu uit. Het eerste stuk bij de schoft is nog net niet kaal, maar je ziet de huid er helemaal doorheen.
ellepel schreef:chipieke:
vervelend, zeg en zo'n dikke manenkam is niet goed.
houd haar even een dag of wat van het gras en pas als de manenkam dun is er weer even op.
eigenlijk moeten ze nog helemaal niet op het gras.
door die koude nachten van nu zit het gras echt propvol fructaan en dat is nou net iets waar eczemers niet tegen kunnen.
Yvank_ schreef:Ik heb vandaag een homeopaat bij mijn eczemer gehad, ze is helemaal doorgemeten waar de eczeem precies zit , binnekort komt hij nog terug voor het hoofd (daar had ik zinkzalf opgesmeerd en dan kon die het niet meten) en dan kijken we wat er aan te doen is
ellepel schreef:Yvank_ schreef:Ik heb vandaag een homeopaat bij mijn eczemer gehad, ze is helemaal doorgemeten waar de eczeem precies zit , binnekort komt hij nog terug voor het hoofd (daar had ik zinkzalf opgesmeerd en dan kon die het niet meten) en dan kijken we wat er aan te doen is
wat kwam daar uit?
ook maag/darm problemen zeker?
ben wel benieuwd.
appie nog geen jeuk,maar nu de wind gedraaid is en de nachten warmer worden verwacht ik dat binnenkort wel
mirtje27 schreef:Weet iemand of het kwaad kan om je ezemer lucerne te geven. Mijn paard is al 30 en wordt wat ieletjes, nu helemaal met die verharing kost het haar veel energie.
Nu vraag ik me af of je d'r dus goed luzerne kan geven of dat dit veel suikers bevat en niet goed is waardoor ze meer klachten krijgt?.
Als ik haar te veel hooi geef eet ze dat dus niet op. Dus vandaar dat ik dacht om luzerne bij te gaan voeren.
Mirjam
ellepel schreef:wat zei hij van die glans dan?
ap heeft in zijn wintervacht ook weinig glans.
al is dat bij hem wel enorm opgeknapt sinds ik hem afgelopen winter omega olie bij zijn voer heb gedaan.
heb je al een behandelplan gekregen of komt dat pas na het hoofdonderzoek?