Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jemawi schreef:Hij is 109,95 (zonder verz kosten bij http://www.atorka.nl)@dendie; wat kost zo'n everline? ziet er goed uit.
Klara16 schreef:Ik heb het hier al een paar keer gezegd, maar als je een deken wil waarvan de hals NIET afzakt en waarvoor je GEEN halster nodig hebt: één advies: de rambo sweet itch hoody!
Het klinkt alsof ik een percentje op die dingen heb (was dat maar zo!) maar ik heb al jaren allerhande eczeemdeken getest en dit is gewoon de allerbeste.
Jemawi schreef:Klara16 schreef:Ik heb het hier al een paar keer gezegd, maar als je een deken wil waarvan de hals NIET afzakt en waarvoor je GEEN halster nodig hebt: één advies: de rambo sweet itch hoody!
Het klinkt alsof ik een percentje op die dingen heb (was dat maar zo!) maar ik heb al jaren allerhande eczeemdeken getest en dit is gewoon de allerbeste.
Heb even gegoogled, kan niks vinden in maat A pony..begint pas bij D pony maat ongeveer.
Ziet er wel goed uit trouwens.
@dendie, dank voor de info. ik ga eens rondneuzen op de site.
Dendie schreef:Jemawi schreef:Hij is 109,95 (zonder verz kosten bij http://www.atorka.nl)@dendie; wat kost zo'n everline? ziet er goed uit.
Hij lijkt qua model idd heel erg op Boett, stof is iets mindere kwaliteit, maar heb vorig jaar met 1 deken gedaan en die is nu ook nog helemaal heel. Maar de stof van de Pagony is wel stuk dunner en slechter van kwaliteit vind ik dan de Everline. Moet zeggen na mijn ervaringen met deze deken dat hij zeer goede prijs-kwaliteit verhouding heeftWijde hals van deken zakt nooit af door elastiek, daarnaast heeft hij ook nog handig riempje aan hals voor aan halster. (kan wel reclamebureau voor Everline gaan beginnen
net als onze stal want alle eczemers bij ons heeft er één op)
Edit: @Klara; jij de Sweet-Itch reclame, ik de Everline![]()
Jemawi schreef:@ellepel & ikenindi: blijft jullie eczema goed zitten in de hals?
Ik kom nu redelijk gedeprimeerd terug van stal, ik vind dat de hals te ver afzakt. Is wel een optie om 'm vast te maken aan het halster, maar dan word die 'zo naar achter getrokken' als jullie begrijpen wat ik bedoel. De neus zit dan zowat onder de ogen, lijkt me ook niet echt de bedoeling.
Klara16 schreef:Ik heb het hier al een paar keer gezegd, maar als je een deken wil waarvan de hals NIET afzakt en waarvoor je GEEN halster nodig hebt: één advies: de rambo sweet itch hoody!