Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Myour schreef:Ik laat 'm alleen zonder deken staan als het weer echt slecht is, anders zit de deken zonder uitzondering om. En dan bedoel ik fris weer, met flinke wind, regen en bewolking, met onweer laat ik 'm dan weer om, aangezien het dan vrij drukkend is buiten, vrij warm en er dan juist veel muggen zijn.
Ik overweeg 'm niet in te laten slapen, dat vind ik wel heel rigoureus. Ik bedoelde meer 'm verkopen naar de kust, in de hoop dat hij het daar prettiger heeft, maar dan wil ik wel wat dingen geprobeerd hebben.
Myour schreef:Oké, deken gaat dus niet meer af, is die reinigingskuur ook nu nog aan te raden of maakt het niet uit wanneer je het in het jaar gebruikt? Ander voer zoeken (misschien iemand hier nog tips?), volgend jaar zolang mogelijk op de zandpaddocks laten, bloedonderzoek..... iemand nog?
Myour schreef:Oké, deken gaat dus niet meer af, is die reinigingskuur ook nu nog aan te raden of maakt het niet uit wanneer je het in het jaar gebruikt? Ander voer zoeken (misschien iemand hier nog tips?), volgend jaar zolang mogelijk op de zandpaddocks laten, bloedonderzoek..... iemand nog?
Mindim schreef:Flint is normaliter voor een cob tinker heel mooi slank, maar die komt juist wat aan en die staat toch best schraal.
Zijn de dekens niet vervelend met regen? Ik bedoel, een natte lap op de rug de hele tijd. Maar ik neem aan dat iedereen de deken gewoon om laat?
Sodeletuut schreef:Bedankt Ellen.
Pfoei, wat ziet je deken er uit! Zonde!
Bij ooteman staat de Rambo Sweet Itch Hoody in de aanbieding voor 100 euro! Misschien daar eens naar kijken?
Myour schreef:Nou ik heb gisteren toch beetje zitten huilen.. heb het echt ZO gehad met de eczeem.. hij heeft nu alweer dagenlang z'n deken om, en gisteren nog voor de schemering op stal gezet omdat hij een zeer voetje heeft, en hij had het gewoon niet.. de hele tijd z'n kont tegen de tralies gooien. Ik vond het zó'n vreselijk naar gezicht... en weer proberen z'n hoofd te krabben met z'n achterbeen.. ik heb toen maar uit wanhoop tóch z'n deken om gedaan op stal.. maar ik weet niet hoe lang ik dit nog vol houd. Echt appelflap wat een klote aandoening.....
Myour schreef:Ik ga nog wat dierenartsen/veeartsen proberen, bloedonderzoek, maar als het niet gaat baten vind ik het geen leven voor hem... dus moet ik toch bepaalde beslissingen gaan maken.....
Zammie schreef:Zo lijkt hij perfect te zitten Muds..... Lijkt mij niet te klein.
Wat een snoopy trouwens. Is dat het veulen waar je vorig jaar mee in Dalen op de keuring was? Bij die schimmelmerrie?