Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mariekyy schreef:Hier ook even een update! Sinds hij de sweetitch op heeft gaat echt super! Schuurt niet meer en er zijn weer haren aan het groeien!
Alleen de deken schuurt wel aan de voorkant.. Ik weet heel zeker dat ik de goede maat heb. Hij heeft afgelopen winter een Amigo deken opgehad, zelfde maat, die schuurde niet.
Weet iemand of het verschil maak als ik de buikkoorden kruislings zou doen?
Sammyoo schreef:Op advies van Dinopino ben ik ook sw-itch gaan gebruiken. Na Derfen en TKC is dit het eerste middel wat helpt tegen de eczeem op zijn hoofd. Jones moest in het begin wel dagelijks gesmeerd, maar nu gebruik ik het ongeveer een keer in de drie dagen. En zijn hoofd ziet er na ongeveer 6 weken heel erg goed uit, veel beter dan vorige jaren.
Omdat je het in het begin veel moet gebruiken, is het wel duur. Daarom worden liezen en voorbenen als het nodig is met TKC gesmeerd.
opisop_shop schreef:Waar kun je de TKC heb goedkoopst halen, iemand een leuk adresje?
Derfen is zo goed als op en wil nu de TKC proberen, de jeuk is dit jaar erger en wil wel iets anders (en wits) proberen.
Zorro_ schreef:Dat heeft mijn pony ook Mi_Amore! Ik snap er niks van.. al die haren vallen er gewoon uit.
Ik heb nog gedacht dat het misschien aan het smeren ligt? Ik weet het ook echt niet meer..
Mi_Amore schreef:Hier sta ik ook voor een mysterie...
Paard geeft aan geen jeuk te hebben, maar heb toch overduidelijk flink verdunde manen,
op 1 plaats zijn ze gewoon weer weg (geen schuurplekjes, wondjes, niks??) en de staartharen
vallen ook uit met bosjes tegelijk![]()
Ze draagt de RSIH en verder smeer ik niks, gaat goed zo.
Maar ik vraag me af waarom de haren gewoon uitvallen?
Staart heeft bvb geen coupe ontploft, ze vallen gewoon uit aan de zijkant van de staartwortel.
Iemand een idee of de hals van de nieuwe RSIH ruimer valt?
Stalgenootje heeft een nieuwe en die lijkt ruimer, maar geen idee of de hals ruimer valt
of omdat het is dat ze een grotere maat heeft voor haar paard.