Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jannepauli schreef:Dank voor de tip Izzy1985, dat zijn inderdaad mooie maskers. Meteen even op het net gespeurd: Cashell heeft ook mooie vliegendekens, aparte buik- en borstbeschermers. Ik zag dat in NL ze o.a. verkrijgbaar zijn bij Wyldwood en UHG supplies. Die laatste is aanmerkelijk duurder. Waar heb jij je masker vandaan?

ik dacht zelfs vandaag al het begin van bobbelvorming te zien. enfin had niets gesmeerd al een tijd omdat ik er neit aan wil toegeven en ze schuurt het niet open, maar sinds gister begin ik toch sterk aan te twijfelen... Ze is idd verhuist eind winter naar ander weiland maar hier is eigenlijk minder vliegen ed dan op vorig weiland dus snap het niet zo. ze vorige week (tot zaterdag) mash gegeven met psyllium in gezien ze op heel schraal land stonden en ikw at bang was vor zand. Dit heft ze echter in de witner ook gekregen dus zou me sterk verbazen als dit de oorzaak is. Desalnietemin natuurlijk meer gestopt ook staan ze vanaf vandaag (als de pony achter draadje blijft want vanochtend stond ie plots aan andere kant
). op klein stukje met ad lib hooi overdag en enkel savonds op het gras zien of dat helpt in de zin van eiwit/suikers opname vermindere en hopelijk de exzeem wat temperen. Iemand ervaring met een paard dat op zo n laat tijdstip begonnen is met schuren? (het is zeker geen luis heb ik al gecheckt en zijn al paar weken geleden behandeld met butox preventief) 
opisop_shop schreef:ja mindim deel je geheim