Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tine10 schreef:Soms vraag ik me wel eens af of mensen de tips hier überhaupt wel lezen. Hoe vaak is er nu al gezegd dat het niet verstandig is om nu te testen......
paljaslaura schreef:Ligt het er ook niet aan wat voor waardes eruit komen? Die van mij is 10x normaal waarde dus daar is geen vals-positief aan vast te knopen.
Hoe snel zou je veranderingen moeten kunnen merken als ze op de prascend staan? Kan dat na 3 dagen al?
assebassie schreef:moretje, ik kreeg de korting altijd via de DA die kwam bloedtrekken, nog nooit een voucher aangevraagd.
Gypsy schreef:Ik kom me hier gelukkig of helaas ook melden.
Allereerst Ohjajoh6 en Jannepauli bedankt voor de waanzinnig uitgebreide op!
En waarom gelukkig/helaas?
Helaas stond mijn 22jarige welsh deze zomer alwéér hb ondanks dat ze volop in het werk stond en niks te dik was. Het is al jaren schipperen, stofallergie, vermoeden van IR, vage klachten die op een vit E tekort bleken te slaan... Reeds 2 x op ppid getest maar negatief. En toch manouvreren we haar op de een of andere manier weer door de seizoenen heen en is ze dan opeens toch weer een jaar ouder.
Ik wil haar graag nog zo lang mogelijk zo fijn mogelijk van haar leven laten genieten. Eigenlijk zou ze op een PP met enkel geweekt hooi moeten staan maar ik kan helaas niet toveren. Ik kan haar wel appart zetten, dan kan ze niet meer bij de kudde en slijt ze haar oude dag met toekijken hoe de rest op de wei staat...
Maar ik hoorde dat IR door ppid veroorzaakt kan worden, en dat prascend de situatie eventueel kan verbeteren. Dus getest. acth waardes verdacht. En vermoeden van ir bevestigd, dat was niet te missen.
Begonnen met prascend en nu 8 weken later zijn alle! waardes weer heel mooi! Ik hoop echt dat ze nu nog een aantal jaar fijn kan genieten van alles wat zo leuk en lekker is in het leven. Heel verhaal geworden, sorry, maar ik heb echt even gedacht dat het einde oefening was voor Heidi...
Fijn dat dit topic er is. Weet niet of ik erg actief mee zal praten maar heb wel vast 1 vraag, op welk moment vd dag geven jullie de pil? Maakt dat nog uit?
Tancreda4 schreef:Nog bedankt voor de tips! Ik ga niet eind oktober hertesren maar dan in december (of later) ofzo. Ze had nu waarde 65 (begreep dat het 49 moest zijn).
Ik heb mij nooit echt enorm ingelezen en als m'n DA aangeeft dat het nu een goede periode is om te testen ga ik er vanuit. Maar met zo'n niet duidelijke waarde ging ik wat twijfelen.