Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cynthiar schreef:Die van mij at vorig jaar december ineens geen hooi meer. Hij stond toen al 3 jaar op pergolide. In maart kwam er een nieuwe partij hooi en toen ging hij het wel weer eten.
Dat wat hij niet at was dat groove hooi. Nu is er fijn hooi, dus misschien ligt het aan het soort hooi?
Citaat:ik wist niet van diarree...die van mij ging in een soort van hongerstaking na twee weken.Net toen ik ging juichen dat hij geen last van bijwerkingen had....moet je nooit doen natuurlijk
Lifeforhorse@Hoe is het met je paardje?
Shanna schreef:@lifeforhorse, ik hoop dat je de kliniek in utrecht te pakken krijgt. Ik zou sowieso even telefonisch contact zoeken om te controleren of je mail is aangekomen en deze eventueel te bespreken. Wat heb je gedaan met de afspraak voor het inslapen?
Jannepauli schreef:Ik weet niet waar je exact woont Lifeforhorse, maar ik heb even overleg gehad om uit te vinden of er in het noorden een arts is die ervaren is met, en zeer goed op de hoogte is van Cushing. En die heb ik gevonden!
Koos Roorda, DAP Zuidhoorn
http://www.dapzuidhorn.nl/team-koos.htm
Geen idee of dat in de buurt is voor je, maar daar ben je vooralsnog sneller geholpen dan in Utrecht.
geerke schreef:een paard wat erg vrolijk is en goed eet is nog niet klaar om in te slapen hoor!Pas als het hoofd naar beneden hangt,niet echt meer reageerd en vooral niet wil eten...en dat een paar dagen moet je eens gaan nadenken.
Nicole288 schreef:Furi: bij die van mij zijn 13 oktober zijn tanden uitgebreid gedaan en 28 oktober nogmaals gecontroleerd.
Mooier dan zo kunnen ze niet worden denk ik.. Hij heeft wel een paar wat grotere ruimtes er tussen maar daar zat bij de controle echt nauwelijks iets tussen.
In principe zeggen ze dat de senioren slobber volledig voorziet in de behoefte aan vezels, maar die mag ik nog niet volledige hoeveelheid geven omdat dit teveel zou zijn ivm de bevangenheid die nog niet over is.
LFH: dat hij nog graag eet is iets om te koesteren, ik zie het zo voor me, met een vrolijk hoofd stiekem al in die voeremmer
Lifeforhorse schreef:trouwens. Had nog eens nagedacht en kwam er toen achter het algeheel bloed onderzoek even door te nemen want die heeft de da niet eens besproken met ons.. en alles is goed nieren lever. Enzovoort alle organen zijn dus prima. Behalve het moeilijke woord voor spieren.. maar dat lijkt me logisch in zijn toestand.. (ook handig te weten natuurlijk omdat niervalen veel dezefde symptomen hebben ..)