Nado schreef:dookia schreef:Shamrock is vandaag voor de tweede keer getest maar ik hoefde niet nuchter te zijn
Gelukkig maar kon je toch wat eten en/of een neut nemen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
geerke schreef:Pablo is wat sloom en loopt af en toe wat onregelmatig,al beter dan gisteren.
Dat heb je als je als bejaarde 'Epke' turnoefeningen gaat doen in de sneeuw zonder warming up.
IMJ schreef:Goedemorgen,
Komen jullie paardjes allemaal goed het koude weer door?
Bij die van mij is van de week weer bloedafgenomen. Ben beneiuwd waar we staan.
Ik heb ook magnesiumoxide besteld. Wie weet hoeveel ik daarvan geven moet aan een e-pony van ong 450 kg?
IMJ schreef:Goedemorgen,
Ik heb ook magnesiumoxide besteld. Wie weet hoeveel ik daarvan geven moet aan een e-pony van ong 450 kg?
Imago01 schreef:Imago01 schreef:Iemand hier enig idee op wat voor termijn je eventuele positieve gevolgen zou moeten gaan zien van het geven van magnesium?
fargo schreef:IMJ schreef:Goedemorgen,
Ik zou gewoon het advies op de verpakking volgen. Ben benieuwd hoe de uitslag zal zijn idd.
Imago01 schreef:Imago verliest ook nog niets, maar die is momenteel dusdanig ontregeld dat ik echt niet kan voorspellen hoe het dit voorjaar zal verlopen. Vorige jaren ging het eigenlijk wel prima; hing ook wat af van wanneer ik hem ervoor geschoren had. Hij liep eigenlijk altijd wel gelijk met andere (jongere) paarden op stal.
Dus de effecten van magnesium moeten vrijwel direct merkbaar zijn?
Ik geef het sinds afgelopen zaterdag en merk geen veranderingen aan Imago. Schrikkerig is hij zijn hele leven al en dat kan per dag verschillend zijn. In het bloedonderzoek dat in december is gedaan, is toen ook geen tekort aan magnesium gevonden.
Ik geef het nu vanwege de Cushing, om te voorkómen dat hij een tekort zou krijgen...