Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
plutolover schreef:Ik heb de uitslag is 88 dus positief voor chusing
Wat zouden jullie doen?
Da gaf 2 opties. Aankijken en over half jaar ongv prikken
Of op de medicijnen (Half tablet) en dan over 3 maanden kijken wat de waarde is.
Op de rare vacht na heeft hij geen andere symptomen. Iemand ervaring met hypo balance ?
assebassie schreef:[ [url=m/CFAfEQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yM42u5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zXOngr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DbnxuS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze heb ik, kun je kopen bij een apotheek, nog geen 3 euro, werkt prima!
Pandora2 schreef:De Pavo Condition gaat hier ook goed trouwens voor de cushie die ooit hb geweest is.
En is nog relatief goedkoop ook![]()
Daarvan hadden ze recentelijk het zetmeelgehalte wat aangepast.
Ik laat het wel weken in water wegens een tand of 2 te weinig
MaiNat schreef:Je kan ook grasbrok voeren voor meer eiwitten. Dat doe ik bij die van mij ook in deze periode altijd richting de winter.
Astorga schreef:18plus zit idd vrij veel suiker+zetmeel in. Dan is Seniores priores voordeliger voor een PPID'er. Ik ga zodra de zak binnen is een combi van fibrebeet en InShape proberen, om meer eiwitten toe te voegen vanwege afnemende bespiering.
plutolover schreef:Astorga schreef:18plus zit idd vrij veel suiker+zetmeel in. Dan is Seniores priores voordeliger voor een PPID'er. Ik ga zodra de zak binnen is een combi van fibrebeet en InShape proberen, om meer eiwitten toe te voegen vanwege afnemende bespiering.
Aan deze combi zat ik ind ook over te denken en koop ik eerst 1 zak om te zien of hij niet op gaat schuren ivm de Lucerne
Ik vind dat lange weken maar niks van seniores priores