Batlow schreef:Is het prascend toevallig duurder geworden bij de da?!
Verschild bij dierenarts. Bij onze kost het 124,95 voor 60 pillen..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
karev schreef:Ik breek even in vanuit de meeleesmodus
lifeforhorses ik weet niet precies waar je woont in gr/dr maar je zou drs lisa kappers van arts en dier klijndijk kunnen raardplegen.
kennis van me met een paard met cushing en ir is zeer tevreden over haar
Jannepauli schreef:In Utrecht moet je contact zoeken met dr. Ellen de Graaf-Roelfsema en/of drs. Jeroen van der Meer, Afd. Endocrinologie
ohjajoh6 schreef:Maar er zijn hier toch juist gevallen bekend, van terugval of pas bijwerkingen krijgen na een x aantal weken>?
Jannepauli schreef:Waratje schreef:Ja, ervaring mee.Mijn merrie ook eerst (licht) hoefbevangen en een week of wat later een aantal hoefzweren. Om knettergek van te worden.... Uiteindelijk de zweren onder controle gekregen, nadat ik ook begonnen ben met de prascend, door pyrogenium te geven. Het lijkt nu goed te gaan, ben er natuurlijk niet helemaal gerust op, maar ze loopt weer rad en ik heb er zelfs al weer 2 keer opgezeten
Ik was zojuist nog even wat aan het doornemen en opeens viel deze post me op, met name het product Pyrogenium .. is dat een homeopatisch middel? Nu ben ik niet zo van die geneeswijze, maar ik heb wel eerder producten van Ecostyle/Dr Schaette gebruikt en daar altijd goede resultaten mee behaald.
Als Leetje hier meeleest: ken jij dit product ?
Waratje: kennelijk heb jij er goede ervaring mee? Injecteer je of geef je het oraal?
OJJ: met de klachten die jouw paardje heeft ... zou dit misschien iets zijn om te proberen?
http://www.ecostylevoordieren.nl/agrove ... pyrogenium