Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cynthiar schreef:@Imago: die kringen die je in de huid van je paard ziet is een allergische reactie op iets. Bij mij op stal staan ook 2 paarden die dat hebben. De ene heeft het zo ineens een paar dagen. De ander heeft het altijd. Een ander paard dat ik ken die het ook had was allergisch voor gras en verschillende bomen en planten. Die is behandelt met iets wat om de dag geinjecteerd moest worden, ik weet alleen niet precies met wat. Maar het is bij dat paard wel over gegaan.
Imago01 schreef:Dank jullie voor de reacties! Leuk!
Hmm ribben vind ik wel veel teveel te zien maar komt op filmpje misschien niet duidelijk over.
Jannepauli: wat is dat, de ECIR-groep?
Citaat:En..jaja, Imago is weer ontvoerd door de ALIENS!!! Hij heeft weer die aparte graancirkels op zijn lijf. 2 jaar terug had hij het al. Toen dachten we aan ringworm, is ervoor geent, ik toen alles ontsmet en de hele reutemeteut. Vorig jaar winter, na het scheren, had hij het weer. Het bleek toen al geen ringworm te zijn. Ik dacht aan een reactie op de olie van de scheermachine. Dit jaar, sinds 2 dagen heeft hij het dus weer. Het scheren is te lang geleden om reden te kunnen zijn. Geen verandering in voer. Enige dat we kunnen bedenken is stro van een andere maaiperiode ofzo...de staleigenaresse gaat het volgende keer navragen. Ik kan geen vergelijkbare dingen op het internet vinden en Imago is er verder niet ziek van. Ik ben natuurlijk heeeeeel benieuwd wat het is maar omdat hij niet ziek is, gewoon fit is, ga ik er geen klap geld tegen aan gooien om erachter te komen; misschien wel als ik zelf beter zou weten wat de oorzaak kan zijn....Beats me...ik weet het écht niet.